[ROZWIĄZANE] Menu które sie odpala przy wc...
Flk 11.07.2012
Jak zrobić menu które sie odpala przy wejściu na serwer przy 1 rundzie
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public menu(id) {
new VitekMenu=menu_create("Menu Pomocnicze", "menu_2")
menu_additem(VitekMenu, "Grawitacja", "1", 0)
menu_additem(VitekMenu, "Niewidzialnosc", "2", 0)
menu_display(id, VitekMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_2(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma[id] = true
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma[id] = true
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public respawn(id) {
if(is_user_alive(id) && ma[id])
{
client_print(id,print_chat,"ma[id] = True wiec widzisz ten napis ")
}
}
grzesiu131
12.07.2012
Zobacz to :
Użytkownik grzesiu131 edytował ten post 12.07.2012 13:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"
new bool: ma[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public client_authorized(id)
{
ma[id] = false
}
public menu(id) {
new VitekMenu=menu_create("Menu Pomocnicze", "menu_2")
menu_additem(VitekMenu, "Grawitacja", "1", 0)
menu_additem(VitekMenu, "Niewidzialnosc", "2", 0)
menu_display(id, VitekMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_2(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma[id] = true
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma[id] = true
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public Odrodzenie(id) {
if(is_user_connected(id) && !ma[id])
{
menu(id)
ma[id] = true
}
}
Użytkownik grzesiu131 edytował ten post 12.07.2012 13:24
TheRock
12.07.2012
a nie lepiej tak?
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
public fwSpawn(id)
{
radim
12.07.2012
@TheRock
Wtedy będzie się pojawiało menu przy każdym spawnie
Użyć client_putinserver i zadziała.
Użytkownik radim edytował ten post 12.07.2012 21:59
Wtedy będzie się pojawiało menu przy każdym spawnie
Użyć client_putinserver i zadziała.
Użytkownik radim edytował ten post 12.07.2012 21:59
Kawon
12.07.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL