←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Moduły - ilość oraz jak z fakemetą

Locked

Nenczoks's Photo Nenczoks 10.07.2012

Witam,

Chciałbym się dopytać odnośnie fakemety i modułów.
Mam w pluginie (900 linijek kodu) takie moduły:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <colorchat>

i do czego zmierzam. Chodzi mi o moduł funkcję give_item(...) i tylko ją używam w tym pluginie z modułu fun.
Czy to będzie mniej optymalne, jeżeli wywalę include <fun>, a give_item zastąpię fm_give_item? Chodzi mi o pracę serwera. Czy będą wyższe pingi itd. Bądź co lepiej będzie. Zostawić ten moduł fun i z niego korzystać? Bo z tego co wiem, to jest on szybszy od fakemety no i dlatego nurtują mnie pytania czy to wpłynie na niestabilność serwera.

Drugie pytanie.
Czy da się zamiast fakemety z funkcjami set_pev(id, pev_iuser2) lub pev(id, pev_iuser2) zastąpić to engine? Chodzi o to, aby oznaczyć gracza i to optymalnie.


Pozdrawiam.
Edited by Nenczoks, 10.07.2012 18:13.
Quote

Nenczoks's Photo Nenczoks 11.07.2012

Rozumiem, że nikt nie zna się na optymalizacji pluginów lub nie rozumie tego, co napisałem, tak?
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 22.07.2012

Czy da się zamiast fakemety z funkcjami set_pev(id, pev_iuser2) lub pev(id, pev_iuser2) zastąpić to engine?

tak da

Czy to będzie mniej optymalne, jeżeli wywalę include <fun>, a give_item zastąpię fm_give_item? Chodzi mi o pracę serwera. Czy będą wyższe pingi itd.

naprawdę uważasz że jedna komenda spowoduje podniesienie się pingów ? używaj fun jest ono szybsze od fakemety
Quote

Nenczoks's Photo Nenczoks 22.07.2012

Już wszystko wiem, można zamknąć. Mimo wszystko dostajesz + za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Quote

  • +
  • -
speedkill's Photo speedkill 22.07.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked