Niewidzialność Plant/Defuse
Maciek332
08.07.2012
Witam, czy jeśli wrzucę do public CurWeapon(id) coś takiego:
pod
to zadziała? Jeśli nie, to jak zrobić, aby przy podkładaniu i rozbrajaniu c4 być niewidzialnym?
if(id == podkladajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
if(id == rozbrajajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
if(id != podkladajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
if(id != rozbrajajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
pod
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
to zadziała? Jeśli nie, to jak zrobić, aby przy podkładaniu i rozbrajaniu c4 być niewidzialnym?
pfkers 09.07.2012
mysle ze cos w tym stylu.. z reszta najlepiej sprawdz czy dziala.. jezeli nie to cos sie wymysli
Maciek332
17.07.2012
Na botach nie działa, z graczami nie mam jak przetestować. Poczekam na dalsze posty.
Użytkownik Maciek332 edytował ten post 17.07.2012 12:21
Użytkownik Maciek332 edytował ten post 17.07.2012 12:21
pfkers 17.07.2012
public RozbrajaBombe(id)
if(klasa_gracza[id])
rozbrajajacy = id;
tutaj dodaj nie widzialnosc i zrob drugi public PodkladaBombe(id).. moze w ten sposob
if(klasa_gracza[id])
rozbrajajacy = id;
tutaj dodaj nie widzialnosc i zrob drugi public PodkladaBombe(id).. moze w ten sposob
// Poczatek podkladanie bomby register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=3") // Bomba podlozona register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Planted_The_Bomb") // Rozpoczecie rozbrajania register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=5", "1=10") // Bomba rozbrojona początek ( bez zestawu) register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_Without_Kit") // Bobma rozbrajana początek ( z zestawem) register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_With_Kit") // Bomba rozbrojona register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Defused_The_Bomb") // Zaniechanie rozbrajania/podkladanie bomby register_event("BarTime", "event_function", "b", "1=0") // Musisz byc pewnien ze podkladanie/rozbrajanie bomby dziala!
GT Team 18.07.2012
Na botach nie działa, na potbotach spróbuj.Na botach nie działa, z graczami nie mam jak przetestować. Poczekam na dalsze posty.
Bo z obrażeniami tak jest : na zwykłych botach nie działa a na potbotach aż miło spróboj
radim
18.07.2012
public RozbrajaBombe(id)
if(klasa_gracza[id])
rozbrajajacy = id;
tutaj dodaj nie widzialnosc i zrob drugi public PodkladaBombe(id).. moze w ten sposob// Poczatek podkladanie bomby register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=3") // Bomba podlozona register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Planted_The_Bomb") // Rozpoczecie rozbrajania register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=5", "1=10") // Bomba rozbrojona początek ( bez zestawu) register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_Without_Kit") // Bobma rozbrajana początek ( z zestawem) register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_With_Kit") // Bomba rozbrojona register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Defused_The_Bomb") // Zaniechanie rozbrajania/podkladanie bomby register_event("BarTime", "event_function", "b", "1=0") // Musisz byc pewnien ze podkladanie/rozbrajanie bomby dziala!
Co Ty to wymyślasz ?
public bomb_defusing(defuser) - Funkcja wykonywana kiedy gracz zaczyna rozbrajać bombę.
defuser - id rozbrajającego
public bomb_planting(planter) - Funkcja wykonywana kiedy gracz zaczyna podkładać bombę.
planter - id podkładającego
Użytkownik radim edytował ten post 18.07.2012 11:46
Maciek332
18.07.2012
Czyli jak wreszcie zrobić, żeby przy podkładaniu i rozbrajaniu c4 być niewidzialnym, lecz jeśli przerwie się tą czynność, to widzialność wraca?