←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Niewidzialność Plant/Defuse

  • +
  • -
Maciek332 - zdjęcie Maciek332 08.07.2012

Witam, czy jeśli wrzucę do public CurWeapon(id) coś takiego:



if(id == podkladajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}

if(id == rozbrajajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}

if(id != podkladajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

if(id != rozbrajajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


pod



if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;


to zadziała? Jeśli nie, to jak zrobić, aby przy podkładaniu i rozbrajaniu c4 być niewidzialnym?
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 09.07.2012

mysle ze cos w tym stylu.. z reszta najlepiej sprawdz czy dziala.. jezeli nie to cos sie wymysli
Odpowiedz

  • +
  • -
Maciek332 - zdjęcie Maciek332 17.07.2012

Na botach nie działa, z graczami nie mam jak przetestować. Poczekam na dalsze posty.
Użytkownik Maciek332 edytował ten post 17.07.2012 12:21
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 17.07.2012

public RozbrajaBombe(id)
if(klasa_gracza[id])
rozbrajajacy = id;


tutaj dodaj nie widzialnosc i zrob drugi public PodkladaBombe(id).. moze w ten sposob

// Poczatek podkladanie bomby
        register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=3")
 
// Bomba podlozona
        register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Planted_The_Bomb")
 
// Rozpoczecie rozbrajania
        register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=5", "1=10")
 
// Bomba rozbrojona początek ( bez zestawu)
        register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_Without_Kit")
 
// Bobma rozbrajana początek ( z zestawem)
        register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_With_Kit")
 
// Bomba rozbrojona
        register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Defused_The_Bomb")
 
// Zaniechanie rozbrajania/podkladanie bomby
        register_event("BarTime", "event_function", "b", "1=0")
        // Musisz byc pewnien ze podkladanie/rozbrajanie bomby dziala!
Odpowiedz

  • +
  • -
Maciek332 - zdjęcie Maciek332 18.07.2012

Kurde, nie bardzo rozumiem :facepalm2:
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 18.07.2012

Na botach nie działa, z graczami nie mam jak przetestować. Poczekam na dalsze posty.

Na botach nie działa, na potbotach spróbuj.
Bo z obrażeniami tak jest : na zwykłych botach nie działa a na potbotach aż miło spróboj :]
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 18.07.2012

public RozbrajaBombe(id)
if(klasa_gracza[id])
rozbrajajacy = id;


tutaj dodaj nie widzialnosc i zrob drugi public PodkladaBombe(id).. moze w ten sposob

// Poczatek podkladanie bomby
		register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=3")

// Bomba podlozona
		register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Planted_The_Bomb")

// Rozpoczecie rozbrajania
		register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=5", "1=10")

// Bomba rozbrojona początek ( bez zestawu)
		register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_Without_Kit")

// Bobma rozbrajana początek ( z zestawem)
		register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_With_Kit")

// Bomba rozbrojona
		register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Defused_The_Bomb")

// Zaniechanie rozbrajania/podkladanie bomby
		register_event("BarTime", "event_function", "b", "1=0")
		// Musisz byc pewnien ze podkladanie/rozbrajanie bomby dziala!


Co Ty to wymyślasz ?

public bomb_defusing(defuser) - Funkcja wykonywana kiedy gracz zaczyna rozbrajać bombę.
defuser - id rozbrajającego

public bomb_planting(planter) - Funkcja wykonywana kiedy gracz zaczyna podkładać bombę.
planter - id podkładającego
Użytkownik radim edytował ten post 18.07.2012 11:46
Odpowiedz

  • +
  • -
Maciek332 - zdjęcie Maciek332 18.07.2012

Na podbotach właśnie nie działa.
Odpowiedz

  • +
  • -
Maciek332 - zdjęcie Maciek332 18.07.2012

Czyli jak wreszcie zrobić, żeby przy podkładaniu i rozbrajaniu c4 być niewidzialnym, lecz jeśli przerwie się tą czynność, to widzialność wraca?
Odpowiedz