[ROZWIĄZANE] Przeróbka grawitacji na BF2
Bad Day
07.07.2012
Kiedyś poprosiłem o pomoc w sprawie przerobienia w modzie BF2 by Misieq.
Chodziło o zmianę zdobycia scouta na grawitację i dostałem pomoc
http://amxx.pl/topic...kowanie-scouta/
Spr. i dizałało, ale nie zmieniałem wartości.
Po długim czasie zrobiłem serwer i spr. znowu ów kod, nadal działa, ale ...
Nie ważne jakie wartości wpisuje w pliku badgepowers.inl i kompiluje na nowo, to grawitacja się nie zmienia.
Czy można o jaką pomoc lub wskazówkę ?
Chodziło o zmianę zdobycia scouta na grawitację i dostałem pomoc
http://amxx.pl/topic...kowanie-scouta/
Spr. i dizałało, ale nie zmieniałem wartości.
Po długim czasie zrobiłem serwer i spr. znowu ów kod, nadal działa, ale ...
Nie ważne jakie wartości wpisuje w pliku badgepowers.inl i kompiluje na nowo, to grawitacja się nie zmienia.
Czy można o jaką pomoc lub wskazówkę ?
Gość_21977_* 07.07.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX → Problemy
do
Mody → Inne mody → Prośby o modyfikacje modów
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX → Problemy
do
Mody → Inne mody → Prośby o modyfikacje modów
Misiaczek ;c
07.07.2012
zamień
na
w bf2rank.sma dodaj pod
to
potem w ham.inl znajdź
dodaj pod
i tyle ;]
wartośc grav liczysz
twoja wartość/800
czyli np 600/800 = 0.75 ;]
Edited by MisieQ, 07.07.2012 20:13.
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (8-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
}
na
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if (sniperlevel)
{
new Float:grav
switch(sniperlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_grav[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_grav[id] = false;
}
w bf2rank.sma dodaj pod
new bool:g_invis[33];
to
new bool:g_grav[33];
potem w ham.inl znajdź
set_invis(id);
dodaj pod
set_grav(id);
i tyle ;]
wartośc grav liczysz
twoja wartość/800
czyli np 600/800 = 0.75 ;]
Edited by MisieQ, 07.07.2012 20:13.
Bad Day
07.07.2012
//// bf2rank.sma // bf2/ham.inl(47) : error 017: undefined symbol "set_grav" // D:\scripting\bf2rank.sma(331) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "gPcvarFreeAwp" // // 1 Error. // Could not locate output file compiled\bf2rank.amx (compile failed). // // Compilation Time: 0,84 sec // ---------------------------------------- //// bf2rank_colorchat.sma // bf2/badgepowers.inl(123) : error 017: undefined symbol "g_grav" // bf2/badgepowers.inl(123) : warning 215: expression has no effect // bf2/badgepowers.inl(123) : error 001: expected token: ";", but found "]" // bf2/badgepowers.inl(123) : error 029: invalid expression, assumed zero // bf2/badgepowers.inl(123) : fatal error 107: too many error messages on one li ne // // Compilation aborted. // 4 Errors. // Could not locate output file compiled\bf2rank_colorchat.amx (compile failed).
Wyskakują mi takie warning'i.
Czyżbym coś źle robił
A i przy okazji dzięki za opis jak się oblicza wartości dla grawitacji, bo nie wiedziałem
___
A i sry za zły dział na początku.
Edited by Bad Day, 07.07.2012 21:19.
stefcio12
08.07.2012
Zrób wszystko tak jak napisał MisieQ
w bf2rank.sma dodaj pod
new bool:g_invis[33];
to
new bool:g_grav[33];
potem w ham.inl znajdź
set_invis(id);
dodaj pod
set_grav(id);
Bad Day
10.07.2012
Dziękować.
Działa, zmianiłem kilka razy wartości i działa, kompiluje się dobrze.
Dziękuję.
Działa, zmianiłem kilka razy wartości i działa, kompiluje się dobrze.
Dziękuję.
Gość_21977_* 10.07.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL