←  Prośby o modyfikacje modów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

BattleField2
[ROZWIĄZANE] Przeróbka grawitacji na BF2

Locked

  • +
  • -
Bad Day's Photo Bad Day 07.07.2012

Kiedyś poprosiłem o pomoc w sprawie przerobienia w modzie BF2 by Misieq.
Chodziło o zmianę zdobycia scouta na grawitację i dostałem pomoc
http://amxx.pl/topic...kowanie-scouta/

Spr. i dizałało, ale nie zmieniałem wartości.
Po długim czasie zrobiłem serwer i spr. znowu ów kod, nadal działa, ale ...
Nie ważne jakie wartości wpisuje w pliku badgepowers.inl i kompiluje na nowo, to grawitacja się nie zmienia.

Czy można o jaką pomoc lub wskazówkę ?
Quote

Gość_21977_* 07.07.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXProblemy

do

ModyInne modyProśby o modyfikacje modów
Quote

  • +
  • -
Misiaczek ;c's Photo Misiaczek ;c 07.07.2012

zamień
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (8-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}

na
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if (sniperlevel)
{
new Float:grav
switch(sniperlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_grav[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_grav[id] = false;
}


w bf2rank.sma dodaj pod
new bool:g_invis[33];

to
new bool:g_grav[33];


potem w ham.inl znajdź
set_invis(id);

dodaj pod
set_grav(id);


i tyle ;]

wartośc grav liczysz
twoja wartość/800

czyli np 600/800 = 0.75 ;]
Edited by MisieQ, 07.07.2012 20:13.
Quote

  • +
  • -
Bad Day's Photo Bad Day 07.07.2012

//// bf2rank.sma
// bf2/ham.inl(47) : error 017: undefined symbol "set_grav"
// D:\scripting\bf2rank.sma(331) : warning 204: symbol is assigned a value that
is never used: "gPcvarFreeAwp"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\bf2rank.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,84 sec
// ----------------------------------------
//// bf2rank_colorchat.sma
// bf2/badgepowers.inl(123) : error 017: undefined symbol "g_grav"
// bf2/badgepowers.inl(123) : warning 215: expression has no effect
// bf2/badgepowers.inl(123) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// bf2/badgepowers.inl(123) : error 029: invalid expression, assumed zero
// bf2/badgepowers.inl(123) : fatal error 107: too many error messages on one li
ne
//
// Compilation aborted.
// 4 Errors.
// Could not locate output file compiled\bf2rank_colorchat.amx (compile failed).

Wyskakują mi takie warning'i.
Czyżbym coś źle robił :(

A i przy okazji dzięki za opis jak się oblicza wartości dla grawitacji, bo nie wiedziałem :P

___
A i sry za zły dział na początku.
Edited by Bad Day, 07.07.2012 21:19.
Quote

  • +
  • -
stefcio12's Photo stefcio12 08.07.2012

Zrób wszystko tak jak napisał MisieQ

w bf2rank.sma dodaj pod
new bool:g_invis[33];
to
new bool:g_grav[33];

potem w ham.inl znajdź
set_invis(id);
dodaj pod
set_grav(id);

Quote

  • +
  • -
Bad Day's Photo Bad Day 08.07.2012

Yyy, właśnie zrobiłem to co podał Misieq i takie warningi mi wyskakują.
Quote

  • +
  • -
Misiaczek ;c's Photo Misiaczek ;c 08.07.2012

podeślij pliki to ci to zrobie
Quote

  • +
  • -
Bad Day's Photo Bad Day 10.07.2012

Dziękować.

Działa, zmianiłem kilka razy wartości i działa, kompiluje się dobrze.

Dziękuję.
Quote

Gość_21977_* 10.07.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked