Najlepszy gracz mapy
Gość_21977_* 07.07.2012
Najlepszy gracz mapy
Plugin pokazuje na 5 sekund przed końcem mapy nick
najlepszego gracza na środku ekranu zielonym hudem.
Najlepszy gracz typowany jest na podstawie wielu
czynników regulowanych do woli cvarami, tj.
punktów, które w przypadku zielonego koloru, dodawane są
do punktów pozytywnych, czerwonego zaś do negatywnych.
Mamy do wyboru dwie opcje:
ostatnim kryterium, dla obu tych opcji, jest kryterium pierwszeństwa,
co oznacza, że w przypadku identycznych statystyk, zwycięzcą
zostanie gracz, który jako pierwszy zyskał pozytywne punkty.
Do tego mamy możliwość co rundę wyświetlać graczowi liczbę posiadanych punktów na koncie.
Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu:
Autor: Benio101
Licencja: PAL (Uznanie autorstwa)
Wersja: 1.1
Język: Polski
Changelog
Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu:
najlepszygraczmapy.sma 6,42 KB 745 Ilość pobrań
Wersja z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu:
najlepszygraczmapy_pdr.sma 7,1 KB 502 Ilość pobrań
get_seconds_left.sma 1,96 KB 469 Ilość pobrań
secondsleft.inc 152 bajtów 480 Ilość pobrań
Użytkownik benio101 edytował ten post 12.07.2012 02:18
Aktualizacja do wersji 1.1
Plugin pokazuje na 5 sekund przed końcem mapy nick
najlepszego gracza na środku ekranu zielonym hudem.
Najlepszy gracz typowany jest na podstawie wielu
czynników regulowanych do woli cvarami, tj.
- zabiciami w głowę
- zabiciami zwykłymi
- zabiciami towarzyszy
- zginięciami w głowę
- zginięciami zwykłymi
- samobójstwami
- podkładaniami bomb
- podłożeniami bomb
- detonacjom bomb
- rozbrajanym bombom
- rozbrojonym bombom
- ratowanym zakładnikom
- uratowanym zakładnikom
punktów, które w przypadku zielonego koloru, dodawane są
do punktów pozytywnych, czerwonego zaś do negatywnych.
Mamy do wyboru dwie opcje:
- Sumaryczną, która zwraca różnicę sumy punktów
pozytywnych i punktów negatywnych dla każdego gracza - Sortowaną, która w pierwszej kolejności bierze pod uwagę
sumę punktów pozytywnych, a w drugiej kolejności dopiero
sumę punktów negatywnych dla każdego z graczy.
ostatnim kryterium, dla obu tych opcji, jest kryterium pierwszeństwa,
co oznacza, że w przypadku identycznych statystyk, zwycięzcą
zostanie gracz, który jako pierwszy zyskał pozytywne punkty.
Do tego mamy możliwość co rundę wyświetlać graczowi liczbę posiadanych punktów na koncie.
amxmodx amxmisc hamsandwich csx
ngm_frag_pts 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zwykłe zabójstwo
ngm_frag_hs_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę
ngm_tk_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę
ngm_zgon_pts 1 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym
ngm_zgon_hs_pts 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym w głowę
ngm_plant 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie podkładania bomby
ngm_planted 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za podłożenie bomby
ngm_explode 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zdetonowanie bomby
ngm_defuse 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie rozbrajania bomby
ngm_defused 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozbrajenie bomby
ngm_hostage 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie ratowania zakładnika
ngm_resque 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za uratowanie zakładnika
ngm_typ 0 // 0 - tryb sumowanych punktów, 1 - tryb punktów sortowanych
ngm_punkty 1 // 1 - pokazuje punkty, 0 - nie pokazuje punktów
ngm_samobojstwo 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za popełnienie samobójstwa / zabicie się
Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu:
- najlepszygraczmapy.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy najlepszygraczmapy.amxx
- do amxmodx/amxx.cfg dodajemy powyższe cvary (ustawione wg własnych upodobań)
- najlepszygraczmapy.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
- najlepszygraczmapy_pdr.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy najlepszygraczmapy_pdr.amxx
- do amxmodx/amxx.cfg dodajemy powyższe cvary (ustawione wg własnych upodobań)
- najlepszygraczmapy_pdr.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
- get_seconds_left.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (koniecznie!)
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy get_seconds_left.amxx (koniecznie!)
- secondsleft.inc kopiujemy do amxmodx/scripting/include (opcjonalnie)
Uwaga
Dla wersji z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu konieczne jest wgranie także pluginu get_seconds_left!
Autor: Benio101
Licencja: PAL (Uznanie autorstwa)
Wersja: 1.1
Język: Polski
Changelog
v. 1.0 07.07.12 N Wydanie pluginu v. 1.1 12.07.12 + { Dodanie cvaru ngm_tk_pts, ktory dodaje negatywne punkty za TK Dodanie wersji kompatybilnej z pluginami, pozwalajacymi dokonczyc runde na koniec czasu }
Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu:
najlepszygraczmapy.sma 6,42 KB 745 Ilość pobrań
Wersja z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu:
najlepszygraczmapy_pdr.sma 7,1 KB 502 Ilość pobrań
get_seconds_left.sma 1,96 KB 469 Ilość pobrań
secondsleft.inc 152 bajtów 480 Ilość pobrań
Użytkownik benio101 edytował ten post 12.07.2012 02:18
Aktualizacja do wersji 1.1
QuahodronN
07.07.2012
Widziałem nawet dziś temat jak ktoś coś takiego szukał to na pewno się przyda
+
+
Co nie?
11.07.2012
Mam pytanie:
- jak admin mnie zgładzi to punkty się liczą ?
- jak gracz z mojej drużyny mnie zabije to pkt się liczą ? ( FF maga być on )
- i jak paka mnie zabije to się liczą ?
Gość_21977_* 12.07.2012
- Punkty się liczą jak normalna śmierć
- Dodałem cvar na TK
- Jak paka zabije, to punkty się nie powinny liczyć
- SSy dodałem
QuahodronN
12.07.2012
Można też zastosować dHUD wtedy byłoby to bardziej widoczne na koniec
Droso
15.07.2012
Zapewne chodzi o Director'a bo ma większą czcionkę, a dynamic się przyda tylko do ruchomego tekstuQuahodronN chodzi Ci o Director czy Dynamic HUDa .
Plugin zacny, wiele osób tego szukało.
Gość_21977_* 15.07.2012
W wolnym czasie dodam jako cvar możliwość wyboru pomiędzy zwykłym hudem, a dHudem + zmianę koloru.
Fajled
15.07.2012
A nie lepiej zrobić wyskakujące motd z informacją o najlepszym graczu mapy ?
hary 16.07.2012
Super plugin jeden z tych które wnoszą coś świeżego i nowego, a nie te ciągłe nikomu nie przydatne i dziwne pluginy za co gratuluje.
Ale do rzeczy. Plugin get_seconds_left chyba nie działa, przynajmniej mi bo zmienia mapę mimo trwania rundy. Polecam http://amxx.pl/topic...w-round-finish/ Kolejna sprawa wypadało by dopisać jakieś info dla graczy, aby mogli sprawdzic czym w ogóle są te punkty i za co je otrzymują i opcjonalnie (ustawione cvarem) dodać informcje np rozbrajam pakę i pojawia się info "Otrzymujesz punkty za rozbrajanie paki" bez wskazywania ilości bo to nie miało by sensu. I tak jak wspominają poprzednicy HUD można by było nieco zmienić.
A na koniec dodam, ze według mnie fajnie gdyby była mozliwa integracja z tym pluginem http://amxx.pl/topic...medale-ranking/
Ale do rzeczy. Plugin get_seconds_left chyba nie działa, przynajmniej mi bo zmienia mapę mimo trwania rundy. Polecam http://amxx.pl/topic...w-round-finish/ Kolejna sprawa wypadało by dopisać jakieś info dla graczy, aby mogli sprawdzic czym w ogóle są te punkty i za co je otrzymują i opcjonalnie (ustawione cvarem) dodać informcje np rozbrajam pakę i pojawia się info "Otrzymujesz punkty za rozbrajanie paki" bez wskazywania ilości bo to nie miało by sensu. I tak jak wspominają poprzednicy HUD można by było nieco zmienić.
A na koniec dodam, ze według mnie fajnie gdyby była mozliwa integracja z tym pluginem http://amxx.pl/topic...medale-ranking/
Gość_21977_* 16.07.2012
W obliczu takiego zainteresowania, jak skończę parę innych projektów (przykładowo teraz piszę Vip-generatora) to wezmę się porządnie za ten plugin.
Powyższe propozycje są bardzo kuszące i raczej praktyczne, dlatego wdrożę je do projektu (ustawiane cvarami).
Właściwie plugin był pisany na potrzeby jednego z tematów na forum i nie zakładał początkowo takich opcji, jak przedłużanie mapy, czy dodatkowych informacji.
Sam plugin get_seconds_left jedynie pozwala na pobranie sekund pozostałych do końca rundy, nic więcej.
Propozycja zintegrowania z Allow-round-finish oraz, opcjonalnie z Medale-ranking wydaje się racjonalna i użyteczna, więc zapewne zostanie dodana.
Plugin zaktualizuję, dodane zostaną nowe opcje i poprawa praktyczna o Allow-round-finish,
jednak nie od razu, gdyż, jak pisałem, na razie mam na głowie kilka innych projektów.
Powyższe propozycje są bardzo kuszące i raczej praktyczne, dlatego wdrożę je do projektu (ustawiane cvarami).
Właściwie plugin był pisany na potrzeby jednego z tematów na forum i nie zakładał początkowo takich opcji, jak przedłużanie mapy, czy dodatkowych informacji.
Sam plugin get_seconds_left jedynie pozwala na pobranie sekund pozostałych do końca rundy, nic więcej.
Propozycja zintegrowania z Allow-round-finish oraz, opcjonalnie z Medale-ranking wydaje się racjonalna i użyteczna, więc zapewne zostanie dodana.
Plugin zaktualizuję, dodane zostaną nowe opcje i poprawa praktyczna o Allow-round-finish,
jednak nie od razu, gdyż, jak pisałem, na razie mam na głowie kilka innych projektów.