Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 replies to this topic
#1
Posted 06.07.2012 10:56
POPULAR
Nazwa Klasy : Kim Ir Sen (Premium)
Opis klasy : Osoba z teamu, do którego należy klasa, oraz sama klasa otrzymuje dodatkowe 20 doświadczenia za zabójstwo
bronie klasy : AK47, FIVESEVEN oraz wszystkie granaty
zdrowie: 37
kondycja: 25
inteligencja: 15
wytrzymalosc: 20
Klasa Premium na flagę ADMIN_LEVEL_H
UWAGA!!
żeby osobie z teamu naliczało dodatkowego expa, klasa musi być żywa!!
codclass_kimirsen.sma 2.18KB 77 downloads
codclass_kimirsen.amxx
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#2
Posted 07.07.2012 08:08
Fajna klasa +
tylko jak gra dużo osób na serwerze taką klasa to chyba szybko się expi
tylko jak gra dużo osób na serwerze taką klasa to chyba szybko się expi
#3
Posted 07.07.2012 13:07
Jest już taka klasa, która dostaje więcej XP za zabójstwo.
#4
Posted 08.07.2012 17:37
creepMP3, nie zrorzumiałeś chyba. Tu chodzi o to, jeżeli w danej druzynie jest gracz z takową klasą, to całą drużyna dostaje dodatkowo +20xp za zabojstwo
#5
Posted 08.07.2012 18:10
A nie prościej tak:
?
I tw. to po co był tu moduł cstrike, oraz czy sprawdzałeś, czy przy np. 2 kimirsenów nie będzie bugów ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new bool: ma_klase[33];
new kimirsen;
new const nazwa[] = "Kim Ir Sen (Premium)";
new const opis[] = "Osoba z teamu klasy oraz sama klasa otrzymuje dodatkowe 20 exp'a za zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Hleb");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Zabojstwo_Klasy", 1);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kim Ir Sen] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
kimirsen = id;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
kimirsen = 0;
ma_klase[id] = true
}
public Zabojstwo_Klasy(this, attacker)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED
if(!is_user_alive(attacker))
return HAM_IGNORED
if(!kimirsen)
return HAM_IGNORED
if(get_user_team(kimirsen) != get_user_team(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+20)
return HAM_IGNORED
}
?
I tw. to po co był tu moduł cstrike, oraz czy sprawdzałeś, czy przy np. 2 kimirsenów nie będzie bugów ?
#6
Posted 08.07.2012 20:04
1. Nie bedzie dzialalo przy dwóch graczach na jednej klasie
2. Dlaczego przy cod_class_disabled ma_klase jest na true ??
3. Po co cstrike, a nawet hamsandwich ?
4. Po co tyle warunków ?
5. Oto mój sposób :
2. Dlaczego przy cod_class_disabled ma_klase jest na true ??
3. Po co cstrike, a nawet hamsandwich ?
4. Po co tyle warunków ?
5. Oto mój sposób :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new bool: ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kim Ir Sen (Premium)";
new const opis[] = "Osoba z teamu klasy oraz sama klasa otrzymuje dodatkowe 20 exp'a za zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.1", "Hleb & d0n tHe Pr0oo");
register_event("DeathMsg", "Zabojstwo", "a")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kim Ir Sen] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Zabojstwo()
{
new attacker = read_data(1);
new this = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_klase[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(this) != get_user_team(attacker))
{
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(get_user_team(i) == get_user_team(attacker) && is_user_alive(i))
{
cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i)+20);
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Edited by d0n tHe Pr0oo, 08.07.2012 20:04.
#7
Posted 08.07.2012 21:54
Fili:P @ dOn tHe Pr0oo
Albo wy też nie zrozumieliście idei klasy, albo ja wam źle wytłumaczyłem
Chodzi o to by oprócz klasy, również zabójca, który nie jest klasą "Kim Ir Sen", a ma w teamie gracza z takową klasą, dostaje dodatkowego expa. A tak po kolei
@Fili:P
W tym przypadku zabójca nie będący klasą dostanie expa, ale zabójca będący klasą już nie, z tym bugiem to dobrze trafiłes, a pytanie o cstrike, bo wcześniej dałem "cs_get_user_team", aż w końcu zdecydowałem się na "get_user_team", i tak po prostu zapomniałem usunąć
@dOn tHe Pr0oo
Zabójca niebędący klasą nie dostanie expa, ale zabójca będący klasą sprawi że cały team żyjący dostanie expa
1. Tu muszę ci przyznać rację
2. Fakt, czysta pomyłka (ach, sesja egzaminacyjna dała mi się we znaki)
3. Cstrike: czytaj treść do Fili:P, a HamSandwich to do
4. Wiem że to trochę dziwacznie wygląda, ale muszę dopilnować, by np: przeciwnicy nie dostali expa, albo "nasi" nie dostawali dwa razy.
Wniosek: Muszę przyznać się do błędu, ja źle wytłumaczyłem ideę klasy, a kod też spartoliłem (sesja egzaminacyjna )
moja poprawka prezentuje się tak
Dla leniwych
codclass_kimirsen.sma 2.28KB 43 downloads
codclass_kimirsen.amxx
Obaj łapcie po + za wyłapanie błędów, ja zaś przepraszam za błędny kod, na przyszłość to trochę po sesji odpocznę
Albo wy też nie zrozumieliście idei klasy, albo ja wam źle wytłumaczyłem
Chodzi o to by oprócz klasy, również zabójca, który nie jest klasą "Kim Ir Sen", a ma w teamie gracza z takową klasą, dostaje dodatkowego expa. A tak po kolei
@Fili:P
W tym przypadku zabójca nie będący klasą dostanie expa, ale zabójca będący klasą już nie, z tym bugiem to dobrze trafiłes, a pytanie o cstrike, bo wcześniej dałem "cs_get_user_team", aż w końcu zdecydowałem się na "get_user_team", i tak po prostu zapomniałem usunąć
@dOn tHe Pr0oo
Zabójca niebędący klasą nie dostanie expa, ale zabójca będący klasą sprawi że cały team żyjący dostanie expa
1. Tu muszę ci przyznać rację
2. Fakt, czysta pomyłka (ach, sesja egzaminacyjna dała mi się we znaki)
3. Cstrike: czytaj treść do Fili:P, a HamSandwich to do
, uznałem ze to ma większe możliwości, ponieważ id ofiary i zabójcy jest w argumencie funkcji, dzięki czemu oszczędzimy pamięć, nie deklarując nowych zmiennych (nawet jeśli to lokalne)
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Zabojstwo_Klasy", 1);
4. Wiem że to trochę dziwacznie wygląda, ale muszę dopilnować, by np: przeciwnicy nie dostali expa, albo "nasi" nie dostawali dwa razy.
Wniosek: Muszę przyznać się do błędu, ja źle wytłumaczyłem ideę klasy, a kod też spartoliłem (sesja egzaminacyjna )
moja poprawka prezentuje się tak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new bool: ma_klase[33];
new kimirsen;
new const nazwa[] = "Kim Ir Sen (Premium)";
new const opis[] = "Zabojca majacy w teamie klase oraz sama klasa otrzymuje dodatkowe 20 exp'a za zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.1", "Hleb & d0n tHe Pr0oo");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Jest_Klasa", 1);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Nie_Jest_Klasa", 1);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kim Ir Sen] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
kimirsen = 0;
ma_klase[id] = false
}
public Jest_Klasa(this, attacker)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED
if(!is_user_alive(attacker))
return HAM_IGNORED
if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED
if(get_user_team(this) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+20)
return HAM_IGNORED
}
public Nie_Jest_Klasa(this, attacker)
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", (get_user_team(attacker)==1)?"TERRORIST":"CT");
for(new i=0; i<=playerCount; i++)
{
id= Players[i];
if(ma_klase[id])
{
kimirsen = id;
break;
}
}
if(!kimirsen)
return HAM_IGNORED;
if(!is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED
if(!is_user_alive(attacker) && !is_user_alive(kimirsen))
return HAM_IGNORED
if(get_user_team(this) != get_user_team(attacker) && attacker != kimirsen)
{
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+20)
kimirsen = 0;
}
return HAM_IGNORED
}
Dla leniwych
codclass_kimirsen.sma 2.28KB 43 downloads
codclass_kimirsen.amxx
Obaj łapcie po + za wyłapanie błędów, ja zaś przepraszam za błędny kod, na przyszłość to trochę po sesji odpocznę
Edited by Hleb, 08.07.2012 21:56.
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
Also tagged with one or more of these keywords: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąStarted by wojtu1 , 16.05.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuStarted by Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyStarted by Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąStarted by Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Started by Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users