Zablokowanie perku na awansie klas
sekio 06.07.2012
Witam szanownych forumowiczów otóż nie wiem jak zrobić blokadę poszczególnych perków na awansie klasy po chwili namyślenia doszedłem do wniosku że powinno być tak:
Ale nic z tego zero reakcji ma ktoś pomysł ?? , załącznik może się przydać.
Użytkownik sekio edytował ten post 06.07.2012 00:48
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Mistrz scouta"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie ze scout'a"; new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 3); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Niewidzialny") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Ninja") || cod_get_user_advance(id) == cod_get_classid("Wyszkolony Niewidzialny") || cod_get_user_advance(id) == cod_get_classid("Elitarny Ninja") ) return COD_STOP; cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT); ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Ale nic z tego zero reakcji ma ktoś pomysł ?? , załącznik może się przydać.
Załączone pliki
Użytkownik sekio edytował ten post 06.07.2012 00:48
sekio 06.07.2012
Rico przecież ty nawet nie patrzysz na to co wstawiają ludzie tylko bezmyślnie dajesz linki spójrz na
Użytkownik sekio edytował ten post 06.07.2012 12:52
Proszę o wypowiedzi ogarniętych ludzi.public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Niewidzialny") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Ninja") || cod_get_user_advance(id) == cod_get_classid("Wyszkolony Niewidzialny") || cod_get_user_advance(id) == cod_get_classid("Elitarny Ninja") )
return COD_STOP;
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
return COD_CONTINUE;
Użytkownik sekio edytował ten post 06.07.2012 12:52
Pan PrO
06.07.2012
Dlaczego niby nie pomógł.
Po co to ??
i te inne cod_get_user_advance
Wystarczy że dodasz warunek
i powinno śmigać bo przecież gdy awansujesz na jakąś klase to ona ma inną nazwę a rejestrowana jest tak jak zwykła klasa
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 06.07.2012 13:02
Po co to ??
[cod_get_user_advance(id) == cod_get_classid("Wyszkolony Niewidzialny")
i te inne cod_get_user_advance
Wystarczy że dodasz warunek
cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Wyszkolony Niewidzialny")i tak dalej...
i powinno śmigać bo przecież gdy awansujesz na jakąś klase to ona ma inną nazwę a rejestrowana jest tak jak zwykła klasa
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 06.07.2012 13:02
sekio 06.07.2012
Własnie rejestrujesz ja jako avans
Użytkownik sekio edytował ten post 06.07.2012 13:08
cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);a nie
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);zresztą próbowałem również z cod_get_user_class i też zero efektu , jak nie znajdę rozwiązania bd musiał użyć tego http://amxx.pl/topic...kreslone-perki/ choć wolał bym nie wpisywać w klasie wszyswtkich perków poza trzema.
Użytkownik sekio edytował ten post 06.07.2012 13:08
Pan PrO
06.07.2012
Własnie rejestrujesz ja jako avans
cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
Tym natywem rejestrujesz klase do awansu a cod_get_user_class(id) sprawdza jaką klase ma gracz
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 06.07.2012 13:09