[ROZWIĄZANE] Czerwone swiatlo
Albertd
05.07.2012
Czesc mam pytanie, mam fukcje ktora powoduje swiatlo pod nogami, ale nijak nie potrafie jej przerobic zeby to swiatlo zniknelo dopiero po 10 sek.
Czy ktos wie jak trzeba to przerobic? ;d
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Czy ktos wie jak trzeba to przerobic? ;d
public swiatlo(ent)
{
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);
static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 5.01);
}
Z gory dziekuje i pozdrawiam
d0naciak
05.07.2012
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
na
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 2);
nie jestem na 100% pewien, ale jakoś tak to szło
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 05.07.2012 07:38
Albertd
05.07.2012
Gdy uruchamia sie ta funkcja swiatlo jest ale po sekundzie gasnie ;d. Ogolnie chodzi mi o to by swiatlo utrzymywalo sie przez 10 sek(w obszarze gracza).
d0naciak
05.07.2012
public swiatlo(ent)
{
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);
static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 5.01);
set_task(10.0, "SwiatloOff", ent);
}
public SwiatloOff(ent)
{
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);
static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 2);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();
}
Albertd
05.07.2012
d0n tHe Pr0oo, twoja funkcja swieci przez 3 sek, gasnie mignie i koniec, to jeszcze nie to
Ja bym chcial zeby gracz przez 10 sek mial pod soba swiatlo
Użytkownik Albertd edytował ten post 05.07.2012 14:47
Ja bym chcial zeby gracz przez 10 sek mial pod soba swiatlo
Użytkownik Albertd edytował ten post 05.07.2012 14:47
R3X
05.07.2012
#define TE_DLIGHT 27 // Dynamic light, effect world, minor entity effect // write_byte(TE_DLIGHT) // write_coord(position.x) // write_coord(position.y) // write_coord(position.z) // write_byte(radius in 10's) // write_byte(red) // write_byte(green) // write_byte(blue) // write_byte(brightness) // write_byte(life in 10's) // write_byte(decay rate in 10's)
ale przedłużajać life do "100" dostaniesz światło w danym punkcie, nie światło pod graczem
musiałbyś co sekundę stawiać nowe światło w originie gracza 10 razy
Albertd
05.07.2012
Czyli ustawic taska na 10 razy ? ;d Jezeli o to chodzi to, gdy tak robie to serwer crash.
Chyba ze chodzi o cos innego. : )
Chyba ze chodzi o cos innego. : )
Gość_21977_* 05.07.2012
Coś w tym stylu będzie potrzebne:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sw3356476fhd"
new times[33];
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);
}
public spawned(id){
times[id]=10;
swiatlo(id);
}
public swiatlo(ent){
if(!ent || ent>32)return 0;
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);
static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();
if(--times[ent]>=0)set_task(1.0,"swiatlo",ent);
return 0;
}
Albertd
05.07.2012
Efekt, nie jest taki jak oczekiwalem, ale i tak jest super, troszeczke jeszcze pozmienialem by wygladalo to jak swiatlo pod graczem, i nie wyglada to najgorzej.
Mysle ze taki efekt jest wystarczajacy, chociaz jak ktos ma jeszcze jakis pomysl to mozna pw ;d
Wszystkich nagrodze punktami.
Dziekuje za pomoc.
Mozna zamknac.
Mysle ze taki efekt jest wystarczajacy, chociaz jak ktos ma jeszcze jakis pomysl to mozna pw ;d
Wszystkich nagrodze punktami.
Dziekuje za pomoc.
Mozna zamknac.
Gość_21977_* 07.07.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL