←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem KillStrike

Zablokowany

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 03.07.2012

Witam, próbuje przerobić KillStrike, tak żeby wyświetlała się wiadomość w say a nie w hudzie:

Tak ja zrobiłem:

case 3:
{
uav[attacker] = true;
ColorChat(id, GREY, "[KillStrike] Dostales UAV wpisz /ks i wybierz zeby go uzyc")
client_cmd(id, "spk sound/mw/uav_give.wav");
}


A domyślnie było tak:

case 3:
{
uav[attacker] = true;
OdgrajDzwieki(attacker, "UAV^nWpisz /ks i wybierz zeby go uzyc", "uav");
}

+

public OdgrajDzwieki(id, szNazwa[], sciezka[])
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, szNazwa);
client_cmd(id, "spk sound/mw/%s_give.wav", sciezka);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Pan PrO - zdjęcie Pan PrO 03.07.2012

Witam, próbuje przerobić KillStrike, tak żeby wyświetlała się wiadomość w say a nie w hudzie:


a więc w czym problem ??
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 03.07.2012

Można zamknać poradzilem sobie!
Odpowiedz

Gość_21977_* 03.07.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany