←  Mapy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Renderowanie Bledne?

Arex - zdjęcie Arex 03.07.2012

Witam zrobilem mape kilka razy z pomocą Huberta ,i mam maly bled gdy dodaje np drabinke to ma ona niebieskie tlo ustawilem tym Renderowania na solidnym nasycenie 255 ale dalej nic może ktos wie co może być przyczyną tego .
Oto plik rmf

http://www.speedysha...ew-westnew1.rmf
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 03.07.2012

Jak niebieskie, chyba czarne, ale po skompilowaniu, w vhe nic na to nie poradzisz.

Solide -> 255 i powinno działać po skompilowaniu
Jak nie zadziała może jeszcze renderować "Teksturę" [choć raczej nie zadziała]
Użytkownik HubertTM edytował ten post 03.07.2012 10:06
Odpowiedz

Arex - zdjęcie Arex 03.07.2012

Zrobilem to przyczytałem z 10 poradnikow na temat tego zrobilem to co tam pisze ciągle ten blad mam niebieskie w cs wyglada tak jak w vhe na kamerce.
Dalem rmf koledze on powiedzial ze dobrze i nie wie czemu blad.
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 03.07.2012

Zobacz, najlepiej jakbyś zapodał tekstury, to wtedy bym u siebie skompilował

Załączone pliki

Odpowiedz

Arex - zdjęcie Arex 03.07.2012

Z Plikiem wad jest maly problem zapodam ci go za 2h.
jest tam okolo 7k txt wieć może sie dlugo wgrywać
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 03.07.2012

Mapa taka mała i 7k textur? Nikt takiej mapy ci nie wgra w jednym .wad
Odpowiedz

Arex - zdjęcie Arex 03.07.2012

To co ty dałeś nie dziala ciagle niebieskie tlo.
Moj Program jak komplikuje wydoboywa z pliku wad te txt ktore sa uzywane na mapie.
Użytkownik arex92 edytował ten post 03.07.2012 12:51
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 03.07.2012

Gdy kompiluje wtf?
Czym to kompilujesz tylko kbat.
Daj plik .wad podstawowe .wady, przecież mam.
Odpowiedz