Renderowanie Bledne?
Arex 03.07.2012
Witam zrobilem mape kilka razy z pomocą Huberta ,i mam maly bled gdy dodaje np drabinke to ma ona niebieskie tlo ustawilem tym Renderowania na solidnym nasycenie 255 ale dalej nic może ktos wie co może być przyczyną tego .
Oto plik rmf
http://www.speedysha...ew-westnew1.rmf
Oto plik rmf
http://www.speedysha...ew-westnew1.rmf
Droso
03.07.2012
Jak niebieskie, chyba czarne, ale po skompilowaniu, w vhe nic na to nie poradzisz.
Solide -> 255 i powinno działać po skompilowaniu
Jak nie zadziała może jeszcze renderować "Teksturę" [choć raczej nie zadziała]
Użytkownik HubertTM edytował ten post 03.07.2012 10:06
Solide -> 255 i powinno działać po skompilowaniu
Jak nie zadziała może jeszcze renderować "Teksturę" [choć raczej nie zadziała]
Użytkownik HubertTM edytował ten post 03.07.2012 10:06
Arex 03.07.2012
Zrobilem to przyczytałem z 10 poradnikow na temat tego zrobilem to co tam pisze ciągle ten blad mam niebieskie w cs wyglada tak jak w vhe na kamerce.
Dalem rmf koledze on powiedzial ze dobrze i nie wie czemu blad.
Dalem rmf koledze on powiedzial ze dobrze i nie wie czemu blad.
Droso
03.07.2012
Zobacz, najlepiej jakbyś zapodał tekstury, to wtedy bym u siebie skompilował
Załączone pliki
Arex 03.07.2012
Z Plikiem wad jest maly problem zapodam ci go za 2h.
jest tam okolo 7k txt wieć może sie dlugo wgrywać
jest tam okolo 7k txt wieć może sie dlugo wgrywać
Arex 03.07.2012
To co ty dałeś nie dziala ciagle niebieskie tlo.
Moj Program jak komplikuje wydoboywa z pliku wad te txt ktore sa uzywane na mapie.
Użytkownik arex92 edytował ten post 03.07.2012 12:51
Moj Program jak komplikuje wydoboywa z pliku wad te txt ktore sa uzywane na mapie.
Użytkownik arex92 edytował ten post 03.07.2012 12:51
Droso
03.07.2012
Gdy kompiluje wtf?
Czym to kompilujesz tylko kbat.
Daj plik .wad podstawowe .wady, przecież mam.
Czym to kompilujesz tylko kbat.
Daj plik .wad podstawowe .wady, przecież mam.