pobieram z coda wartość inteligencji gracza, ktorego jest dzialo.
public stawdzialo2(ent)
{
new Float:origin[3];
pev(ent,pev_origin,origin);
new sentry_shot2 = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"func_breakable"))
if (!sentry_shot2)
{
return 0
}
new szHealth[16]
get_pcvar_string(pcvarHealth + inteligencja_gracza[ent]*2,szHealth,charsmax(szHealth))
fm_set_kvd(sentry_shot2, "health", szHealth, "func_breakable")
fm_set_kvd(sentry_shot2, "material", "6", "func_breakable")
fm_DispatchSpawn(sentry_shot2)
set_pev(sentry_shot2, pev_classname, "sentry_shot")
engfunc(EngFunc_SetModel, sentry_shot2, "models/sentry2.mdl")
engfunc(EngFunc_SetSize, sentry_shot2, {-16.0, -16.0, 0.0}, {16.0, 16.0, 20.0})
origin[2] += 25.0;
engfunc(EngFunc_SetOrigin, sentry_shot2, origin)
new Float:fAngle[3];
pev(pev(ent,pev_iuser1), pev_v_angle, fAngle)
fAngle[0] = 0.0
fAngle[1] += 180.0
fAngle[2] = 0.0
set_pev(sentry_shot2, pev_angles, fAngle)
set_pev(sentry_shot2, pev_solid, SOLID_BBOX)
set_pev(sentry_shot2, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
set_pev(sentry_shot2, pev_iuser1, pev(ent,pev_iuser1))
set_pev(sentry_shot2, pev_iuser2, ent)
set_pev( sentry_shot2, pev_sequence, 0 );
set_pev( sentry_shot2, pev_animtime, get_gametime() );
set_pev( sentry_shot2, pev_framerate, 1.0 );
set_pev(sentry_shot2, pev_nextthink, get_gametime() + SENTRY_THINK)
return sentry_shot2;
}
Jakie tu wpisać pobrac id, gracza, ktory stawia dzialko, aby mogl uzaleznic hp od inteligencji.
I w którym miejscu te inteligencje dodac.
public sentry_shot3(ent,target)
{
new Float:sentryOrigin[3], Float:targetOrigin[3], Float:hitOrigin[3]
pev(ent, pev_origin, sentryOrigin)
sentryOrigin[2] += 18.0
pev(target, pev_origin, targetOrigin)
targetOrigin[0] += random_float(-16.0, 16.0)
targetOrigin[1] += random_float(-16.0, 16.0)
targetOrigin[2] += random_float(-16.0, 16.0)
new hit = fm_trace_line(ent, sentryOrigin, targetOrigin, hitOrigin)
if(hit == target)
{
knockback_explode(target, sentryOrigin, 5.0)
new Float:dam = get_pcvar_float(pcvarDamage) + float(inteligencja_gracza[ent])/10
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, target, 0, pev(ent,pev_iuser1), dam, 1);
set_pev( ent, pev_sequence, 1 );
set_pev( ent, pev_animtime, get_gametime() );
set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
}
FX_Trace(sentryOrigin, hitOrigin)
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_STATIC, "sentry_shoot.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
To samo tutaj.
Jak pobrać id gracza, którego jest działo, abym mógł dodać jego inteligencje do obrazen.
mam nadzieje, że teraz mnie zrozumiecie.
Edited by Sniper Elite, 01.07.2012 09:09.