Czy da się na bf2 zmniejszyć niewidzialność
kubaszekr38 30.06.2012
Witam. Mam pytanie. Bo jak się strzela a shoutgana na bf2 to jest się później nie widzialnym prawda:) I czy da się tą niewidzialność zmniejszyć? bo ja na moim serwie mam takie odznaki:
1. Początkujący.
2. Podstawowy.
3. Weteran.
4. Expert.
5. Profesjonalista.
6. Licencja agenta 007. - i żeby ten był nie widzialny, a reszta żeby była mniej widzialna, żeby się wyrównało tj. było wcześniej. (oto mi chodzi:))
Więc mam pytanie czy jest coś takiego aby zainstalować, a może jakiś plugin czy coś?? Dzięki:)
Jak coś to mam zainstalowaną paczkę FFA+BF2 by verman:)
Użytkownik kubaszekr38 edytował ten post 30.06.2012 22:18
1. Początkujący.
2. Podstawowy.
3. Weteran.
4. Expert.
5. Profesjonalista.
6. Licencja agenta 007. - i żeby ten był nie widzialny, a reszta żeby była mniej widzialna, żeby się wyrównało tj. było wcześniej. (oto mi chodzi:))
Więc mam pytanie czy jest coś takiego aby zainstalować, a może jakiś plugin czy coś?? Dzięki:)
Jak coś to mam zainstalowaną paczkę FFA+BF2 by verman:)
Użytkownik kubaszekr38 edytował ten post 30.06.2012 22:18
Gość_21977_* 30.06.2012
Da się.I czy da się tą niewidzialność zmniejszyć?
Coś jest. Jakie pytania, takie odpowiedzi.Więc mam pytanie czy jest coś takiego aby zainstalować, a może jakiś plugin czy coś?? Dzięki:)
BTW. Podaj kod albo link do pobrania i napisz konkretnie, jak zmienić, to Ci pomożemy.
Gość_21977_* 30.06.2012
kubaszekr38 01.07.2012
To jest ta paczka: http://amxx.pl/topic...-bf2-by-verman/ chodzi mi o zmniejszenie niewidzialności tak jak napisałem w temacie:)
Użytkownik kubaszekr38 edytował ten post 01.07.2012 09:10
Użytkownik kubaszekr38 edytował ten post 01.07.2012 09:10
Gość_21977_* 01.07.2012
Zapewne wystarczy zmienić wartości w plik const.inl, a jeśli nie, to edytować badgepowers.inl
Jeśli w const.inl znajdziesz coś na podobę tego
0 to absolutna niewidzialność, 255 to widoczność całkowita.
Następnie ponownie skompiluj plik SMA i podmień plik AMXX na serwerze, po czym zmień mapę.
Jeśli w const.inl znajdziesz coś na podobę tego
new const gInvisAlphaValue[4] =to pozmieniaj wartości wg własnego upodobania.
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
40 //Basic Shotgun Combat
};
0 to absolutna niewidzialność, 255 to widoczność całkowita.
Następnie ponownie skompiluj plik SMA i podmień plik AMXX na serwerze, po czym zmień mapę.
kubaszekr38 01.07.2012
Ja mam coś takiego w tym const.inl i edytowałem na to:
i nie wiem co mam dalej zrobić. Napisałeś, ale dopiero się uczę, więc opisz dokładniej (bym cię bynajmniej prosił )
Użytkownik kubaszekr38 edytował ten post 01.07.2012 17:21
new const gInvisAlphaValue[6] = { 250, 150, 100, 50, 10, 1 };
i nie wiem co mam dalej zrobić. Napisałeś, ale dopiero się uczę, więc opisz dokładniej (bym cię bynajmniej prosił )
Użytkownik kubaszekr38 edytował ten post 01.07.2012 17:21
atdirmaq
01.07.2012
1. Początkujący. 2. Podstawowy 3. Weteran 4. Expert. 5. Profesjonalista 6. Licencja agenta 007
250 to wartosc niewidzialnosci u poczatkujacego
150 to wartosc podstawowego itd.
jeżeli chodzi o kompilowanie to czas się wrócic do podstaw
Użytkownik atdirmaq edytował ten post 01.07.2012 17:33
Gość_21977_* 01.07.2012
Tak, jak napisałem: Widzialność określa się skalą od 0 (całkowicie niewidzialny) do 255 (całkowicie widzialny)
Nietrudno się domyślić, że im mniejsza wartość, tym wyższy poziom.
Wartość 1 dla agenta 007 to widzialność ok. 0.4%, więc niemalże sam cień.
Zwiększ te wartości wg własnych upodobań, zapisz zmiany, na nowo skompiluj plik SMA (lub poproś o to w odpowiednim dziale, podając wymagane pliki ze zmienionymi wartościami widzialności) i podmień skompilowany plik AMXX na serwerze, po czym zmień mapę bądź zresetuj serwer.
Nietrudno się domyślić, że im mniejsza wartość, tym wyższy poziom.
Wartość 1 dla agenta 007 to widzialność ok. 0.4%, więc niemalże sam cień.
Zwiększ te wartości wg własnych upodobań, zapisz zmiany, na nowo skompiluj plik SMA (lub poproś o to w odpowiednim dziale, podając wymagane pliki ze zmienionymi wartościami widzialności) i podmień skompilowany plik AMXX na serwerze, po czym zmień mapę bądź zresetuj serwer.