←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[Poradnik]Ubranie wroga

Anty's Photo Anty 30.06.2012

Witam,
dzisiaj pokaże wam jak dodać ubranie wroga do klasy.

1.Na początek robimy zwykłą klasę (bez niczego) np: generatorem klas

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

ublic plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "-_-");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}


2.Teraz pod #include <amxmodx> dodajemy #include <cstrike>
Powinno to wyglądać tak

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>


3.Teraz pod new const wytrzymalosc = 0; dodajemy to:

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};


I to powinno wyglądać tak:


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Critical-Cs");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}



4. Teraz dodajemy na końcu

public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}


Jeżeli już mam te 2 publiki to po prostu do
public cod_class_enabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 0); (tak jak na górze),a do
public cod_class_disabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 1); (tak jak na górze).

5.I na końcu dodajemy

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Edited by benio101, 30.06.2012 16:32.
drobne techniczne
Quote

  • +
  • -
LionHeart's Photo LionHeart 18.11.2012

Jeśli dodam twoje ubranie wroga do klasy, następnie wybiorę ta klasę na serwerze a potem zmienię na inna to czy nie będzie się bugowac tzn ubranie wroga zniknie ?
Quote

Hink's Photo Hink 18.11.2012

Nie , mysle ze nie powinno przechodzic z klasy na klase.
Quote

Kalifta's Photo Kalifta 17.05.2013

nie działa, nie chce się kompilować

 

Quote

  • +
  • -
Qes's Photo Qes 17.05.2013

Pokaż te błędy bo to działa w 100% tylko ty jesteś taki ograniczony, że nie potrafisz tego zrobić :) Pokaż błąd
Quote

  • +
  • -
Cyb3rShot's Photo Cyb3rShot 14.07.2013

Poradnik przydatny,ale widziałem już taki na forum.

Ps.. + za chęci :D

Quote

  • +
  • -
DonPedro's Photo DonPedro 07.11.2022

ubranie znika jak się zmieni team

Quote

  • +
  • -
PANDA_2zl's Photo PANDA_2zl 07.11.2022

Logiczne bo wybierasz inny model, musisz złapać event zmiany teamu i gdy gracz posiada klasę wymuszać mu odpowiedni model

Możesz zrobić to inaczej np ustawiając mu model gdy się spawnuje
Edited by SezonowyGracz, 07.11.2022 22:17.
Quote

  • +
  • -
DonPedro's Photo DonPedro 10.11.2022

Logiczne bo wybierasz inny model, musisz złapać event zmiany teamu i gdy gracz posiada klasę wymuszać mu odpowiedni model

Możesz zrobić to inaczej np ustawiając mu model gdy się spawnuje

 

a jak dodam na koncu to co nizej to powinno trybić ?
 

public Spawn(id)

{

if(ma_klase[id])

ZmienUbranie(id, 0);

}

ewentualnie wywalic calość i zrobic to inaczej

czyli :

 



Biblioteki:

#include <fakemeta>

 

Zmienne:

new ma_klase[33];

 

W plugin_init() rejestrujemy:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

 

Jeśli nie mamy, to dodajemy

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

 

I na koniec .sma

public CurWeapon(id)
{
    new team = get_user_team(id)
    if(ma_klase[id] && team == 1)
    {
        cs_set_user_model(id, "sas");
    }
    if(ma_klase[id] && team == 2)
    {
        cs_set_user_model(id, "arctic");
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


 


Edited by DonPedro, 10.11.2022 11:17.
Quote

  • +
  • -
PANDA_2zl's Photo PANDA_2zl 10.11.2022

To pierwsze najlepiej, event curweapon uruchamia się przy zmianie broni i zmianie ilości amunicji, więc spamowało by niepotrzebnie
Quote

  • +
  • -
DonPedro's Photo DonPedro 22.11.2022

To pierwsze najlepiej, event curweapon uruchamia się przy zmianie broni i zmianie ilości amunicji, więc spamowało by niepotrzebnie

 

dzięki za pomoc, wszystko trybi.

Lece szukać  perku  1/1 ze Smoke gdy trafie puszką gdzieś zgubilem go na dysku xD

Quote