[Poradnik]Ubranie wroga
Anty 30.06.2012
Witam,
dzisiaj pokaże wam jak dodać ubranie wroga do klasy.
1.Na początek robimy zwykłą klasę (bez niczego) np: generatorem klas
2.Teraz pod #include <amxmodx> dodajemy #include <cstrike>
Powinno to wyglądać tak
3.Teraz pod new const wytrzymalosc = 0; dodajemy to:
I to powinno wyglądać tak:
4. Teraz dodajemy na końcu
Jeżeli już mam te 2 publiki to po prostu do
public cod_class_enabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 0); (tak jak na górze),a do
public cod_class_disabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 1); (tak jak na górze).
5.I na końcu dodajemy
Edited by benio101, 30.06.2012 16:32.
drobne techniczne
dzisiaj pokaże wam jak dodać ubranie wroga do klasy.
1.Na początek robimy zwykłą klasę (bez niczego) np: generatorem klas
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
ublic plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
2.Teraz pod #include <amxmodx> dodajemy #include <cstrike>
Powinno to wyglądać tak
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
3.Teraz pod new const wytrzymalosc = 0; dodajemy to:
new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
I to powinno wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Critical-Cs");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
4. Teraz dodajemy na końcu
public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
Jeżeli już mam te 2 publiki to po prostu do
public cod_class_enabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 0); (tak jak na górze),a do
public cod_class_disabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 1); (tak jak na górze).
5.I na końcu dodajemy
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Edited by benio101, 30.06.2012 16:32.
drobne techniczne
LionHeart
18.11.2012
Jeśli dodam twoje ubranie wroga do klasy, następnie wybiorę ta klasę na serwerze a potem zmienię na inna to czy nie będzie się bugowac tzn ubranie wroga zniknie ?
Qes
17.05.2013
Pokaż te błędy bo to działa w 100% tylko ty jesteś taki ograniczony, że nie potrafisz tego zrobić
Pokaż błąd
PANDA_2zl
07.11.2022
Logiczne bo wybierasz inny model, musisz złapać event zmiany teamu i gdy gracz posiada klasę wymuszać mu odpowiedni model
Możesz zrobić to inaczej np ustawiając mu model gdy się spawnuje
Edited by SezonowyGracz, 07.11.2022 22:17.
Możesz zrobić to inaczej np ustawiając mu model gdy się spawnuje
Edited by SezonowyGracz, 07.11.2022 22:17.
DonPedro
10.11.2022
Logiczne bo wybierasz inny model, musisz złapać event zmiany teamu i gdy gracz posiada klasę wymuszać mu odpowiedni model
Możesz zrobić to inaczej np ustawiając mu model gdy się spawnuje
a jak dodam na koncu to co nizej to powinno trybić ?
public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) ZmienUbranie(id, 0); }
ewentualnie wywalic calość i zrobic to inaczej
czyli :
Biblioteki: #include <fakemeta> Zmienne: new ma_klase[33]; W plugin_init() rejestrujemy: register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); Jeśli nie mamy, to dodajemy public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } I na koniec .sma public CurWeapon(id) { new team = get_user_team(id) if(ma_klase[id] && team == 1) { cs_set_user_model(id, "sas"); } if(ma_klase[id] && team == 2) { cs_set_user_model(id, "arctic"); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Edited by DonPedro, 10.11.2022 11:17.
PANDA_2zl
10.11.2022
To pierwsze najlepiej, event curweapon uruchamia się przy zmianie broni i zmianie ilości amunicji, więc spamowało by niepotrzebnie
DonPedro
22.11.2022
To pierwsze najlepiej, event curweapon uruchamia się przy zmianie broni i zmianie ilości amunicji, więc spamowało by niepotrzebnie
dzięki za pomoc, wszystko trybi.
Lece szukać perku 1/1 ze Smoke gdy trafie puszką gdzieś zgubilem go na dysku