Crash serwera (Diablo error logi)
Play4Fun
30.06.2012
Witam mam pewien problem z errora silnika Diablo Mod.
To są logi serwera -
To jest wycinek .sma w których jest linia 1282 - get_user_flags
Czy ktoś wie jak te error logi usunąć? - wczoraj w nocy mój serwer padł przez co stracić mogę garczy, nie zabardzo wiem jak te errory usunąć... Bardzo proszę o pomoc i z góry Dziękuję.
To są logi serwera -
Spoiler
To jest wycinek .sma w których jest linia 1282 - get_user_flags
Spoiler
Czy ktoś wie jak te error logi usunąć? - wczoraj w nocy mój serwer padł przez co stracić mogę garczy, nie zabardzo wiem jak te errory usunąć... Bardzo proszę o pomoc i z góry Dziękuję.
Gość_21977_* 02.07.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX → Problemy
do
Mody → Diablo Mod → Problemy
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX → Problemy
do
Mody → Diablo Mod → Problemy
speedkill
07.07.2012
Pętle zaczynaj od 1 + przed sprawdzeniem czy gracz ma flagę sprawdź czy jest podłączony z serwerem.
Gh0st
07.07.2012
a najlepiej przerób to pod
i bez żadnych pętli możesz używać id.
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "RoundStart", 1)
i bez żadnych pętli możesz używać id.
Play4Fun
08.07.2012
Dzięki - pomogło Gh0st
speedkill - twój pomysł też Good ale więcej roboty nie pomyślałem że w tym jest błąd.
Łapcie chłopaki po + i dzięki do zamknięcia.
@EDIT
Nie wiem dlaczego ale nie mogę edytować postu dlatego przepraszam za Double. Mam nadzieję że warna nie dostanę.
Wystąpił jeszcze jeden error a mianowicie:
Dokładnie chodzi o tą linijkę:
Z góry dziękuję za pomoc i zainteresowanie się moim problemem
speedkill - twój pomysł też Good ale więcej roboty nie pomyślałem że w tym jest błąd.
Łapcie chłopaki po + i dzięki do zamknięcia.
@EDIT
Wystąpił jeszcze jeden error a mianowicie:
Spoiler
Spoiler
Dokładnie chodzi o tą linijkę:
pev(ent,pev_classname,classname,31);
Z góry dziękuję za pomoc i zainteresowanie się moim problemem
Gh0st
08.07.2012
na początku tego publicka w którym znajduje się błąd dopisz:
I obejrzyj: http://amxx.pl/dokum.../f696/pev-valid
żeby wiedzieć co cię poprawia
powinien wyglądać tak:
P.S.
tutaj masz z poprawną tabulacją: http://wklej.org/id/786756/
Użytkownik Gh0st edytował ten post 08.07.2012 21:31
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
I obejrzyj: http://amxx.pl/dokum.../f696/pev-valid
żeby wiedzieć co cię poprawia
powinien wyglądać tak:
public fwd_touch(ent,id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id]){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}
P.S.
tutaj masz z poprawną tabulacją: http://wklej.org/id/786756/
Użytkownik Gh0st edytował ten post 08.07.2012 21:31
Play4Fun
10.07.2012
Hmmm nadal ten sam error.
Próbowałem z tą poprawną tabulacją ale nadal error...
Masz może jakieś inne pomysły Ale i tak + leci
Próbowałem z tą poprawną tabulacją ale nadal error...
Masz może jakieś inne pomysły Ale i tak + leci
Play4Fun
11.07.2012
A da radę bez tego .sma?
Bo chciałbym ogólnie tą moją modyfikację v1.4 wstawić na forum ale chcę tego errora usunąć...
Bo chciałbym ogólnie tą moją modyfikację v1.4 wstawić na forum ale chcę tego errora usunąć...
Play4Fun
13.07.2012
Po restarcie serwera dobra tabulacja podziałała ale są jeszcze dwa errory.
A oto dwie funkcje:
Ona jest od tego erroru z "read_flags" dokładnie to chodzi o
A to druga funkcja z errorem set_user_armor:
A tu chodzi o
Myślałem żeby może na początku funkcji RoundStart dodać to:
Jak myślisz? oczywiście lecą + i dzięki już z góry za pomoc.
Użytkownik Play4Fun edytował ten post 13.07.2012 20:30
Spoiler
A oto dwie funkcje:
Spoiler
Ona jest od tego erroru z "read_flags" dokładnie to chodzi o
new keys = read_flags(flags)
A to druga funkcja z errorem set_user_armor:
Spoiler
A tu chodzi o
if(player_class[i] == Demon) set_user_armor(i,999) if(player_class[i] == Aniol) set_user_armor(i,999)
Myślałem żeby może na początku funkcji RoundStart dodać to:
if(is_user_alive(id) || is_user_connected(id))
Jak myślisz? oczywiście lecą + i dzięki już z góry za pomoc.
Użytkownik Play4Fun edytował ten post 13.07.2012 20:30