←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

TE_BEAMFOLLOW - dłuższe działanie?

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 29.06.2012

Witam,

Posiadam taki kod:

smoke=precache_model("sprites/steam1.spr");

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)            
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(smoke)
write_byte(15)
write_byte(60)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()

i chciałbym, aby za graczem przez 10 sekund był slaczek. Działa to, ale jak gracz się zatrzyma, to slaczek ten znika. Ja chciałbym tylko na 10 sekund ten slaczek za bytem (graczem) nawet jeśli on zatrzyma się w miejscu. Co muszę zrobić?
Odpowiedz

Gość_21977_* 29.06.2012

Zamień
write_byte(15)
na
write_byte(100)
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 30.06.2012

Tylko teraz to ten szlaczek jak ja przejdę na de_dust2 z A na B to jest dalej na A przez 10 sekund, a ja chcę zeby za nim szedł (czyli tak jak jest ustawione teraz "15" a nie "100") i wyłączył się za 10 sekund nawet jeśli stanę w miejscu.
Odpowiedz

Gość_21977_* 30.06.2012

Pokaż pełniejszy kod w takim razie, będziesz musiał zapewne przestać wysyłać wiadomość.
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 30.06.2012

Coś takiego:


buy3_menu(id)
{
new miss = get_pcvar_num(cvar_buy3) - cs_get_user_money(id);

if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(cvar_buy3))
{
client_print(id, print_chat, "Potrzeba jeszcze %i kasy", miss);
}
else
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(cvar_buy3));
set_task(1.0, "buy3", 56466+id, "", 0, "b");
buy3_time[id] = get_pcvar_num(cvar_buy3_time);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(smoke)
write_byte(150)
write_byte(60)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()

}
}

public buy3(taskid)
{
new id = taskid-56466;

if(buy3_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Potrwa to jeszcze %d sekund", buy3_time[id]);
buy3_time[id]--;
}
else
remove_task(taskid);
}


Użytkownik Nenczoks edytował ten post 30.06.2012 17:24
Odpowiedz

Gość_21977_* 01.07.2012

Tutaj masz dokładny opis TE_BEAMFOLLOW: http://www.qlad.net/...: TE_BeamFollow
Oraz pełne informacje o wszystkich SVC_TEMPENTITY: http://forums.allied...ead.php?t=31682
Odpowiedz