TE_BEAMFOLLOW - dłuższe działanie?
Nenczoks 29.06.2012
Witam,
Posiadam taki kod:
smoke=precache_model("sprites/steam1.spr");
i chciałbym, aby za graczem przez 10 sekund był slaczek. Działa to, ale jak gracz się zatrzyma, to slaczek ten znika. Ja chciałbym tylko na 10 sekund ten slaczek za bytem (graczem) nawet jeśli on zatrzyma się w miejscu. Co muszę zrobić?
Posiadam taki kod:
smoke=precache_model("sprites/steam1.spr");
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(smoke)
write_byte(15)
write_byte(60)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
i chciałbym, aby za graczem przez 10 sekund był slaczek. Działa to, ale jak gracz się zatrzyma, to slaczek ten znika. Ja chciałbym tylko na 10 sekund ten slaczek za bytem (graczem) nawet jeśli on zatrzyma się w miejscu. Co muszę zrobić?
Nenczoks 30.06.2012
Tylko teraz to ten szlaczek jak ja przejdę na de_dust2 z A na B to jest dalej na A przez 10 sekund, a ja chcę zeby za nim szedł (czyli tak jak jest ustawione teraz "15" a nie "100") i wyłączył się za 10 sekund nawet jeśli stanę w miejscu.
Gość_21977_* 30.06.2012
Pokaż pełniejszy kod w takim razie, będziesz musiał zapewne przestać wysyłać wiadomość.
Nenczoks 30.06.2012
Coś takiego:
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 30.06.2012 17:24
buy3_menu(id)
{
new miss = get_pcvar_num(cvar_buy3) - cs_get_user_money(id);
if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(cvar_buy3))
{
client_print(id, print_chat, "Potrzeba jeszcze %i kasy", miss);
}
else
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(cvar_buy3));
set_task(1.0, "buy3", 56466+id, "", 0, "b");
buy3_time[id] = get_pcvar_num(cvar_buy3_time);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(smoke)
write_byte(150)
write_byte(60)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
}
public buy3(taskid)
{
new id = taskid-56466;
if(buy3_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Potrwa to jeszcze %d sekund", buy3_time[id]);
buy3_time[id]--;
}
else
remove_task(taskid);
}
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 30.06.2012 17:24
Gość_21977_* 01.07.2012
Tutaj masz dokładny opis TE_BEAMFOLLOW: http://www.qlad.net/...: TE_BeamFollow
Oraz pełne informacje o wszystkich SVC_TEMPENTITY: http://forums.allied...ead.php?t=31682
Oraz pełne informacje o wszystkich SVC_TEMPENTITY: http://forums.allied...ead.php?t=31682