←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Round Sound lecą co kilka rund

  • +
  • -
Felek - zdjęcie Felek 28.06.2012

Witajcie, mam problem z Round Sound'ami. Otóż lecą one co kilka rund, nie co każdą. Nie wiem w czym tkwi problem. SMA pluginu:
#include <amxmodx>
new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/niematojakmuza1.mp3","sound/misc/niematojakmuza2.mp3","sound/misc/niematojakmuza3.mp3","sound/misc/niematojakmuza4.mp3","sound/misc/niematojakmuza5.mp3","sound/misc/niematojakmuza6.mp3","sound/misc/niematojakmuza7.mp3"}
new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/niematojakmuza8.mp3","sound/misc/niematojakmuza9.mp3","sound/misc/niematojakmuza10.mp3","sound/misc/niematojakmuza11.mp3","sound/misc/niematojakmuza12.mp3","sound/misc/niematojakmuza13.mp3","sound/misc/niematojakmuza14.mp3"}
public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}
public plugin_precache()
{
  new i
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
  precache_generic(sounds_ct[i])
  new u
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
  precache_generic(sounds_terro[u])
}
public ct()
{
  client_cmd(0,"stopsound")
  client_cmd(0, "mp3 stop")
  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}
public terro()
{
  client_cmd(0,"stopsound")
  client_cmd(0, "mp3 stop")
  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}
Odpowiedz

Gość_21977_* 28.06.2012

Poza problemem głównym, zamiast
random_num(0, charsmax(sounds_ct))
użyj
random(charsmax(sounds_ct))
Odpowiedz

Gość_21977_* 28.06.2012

Automatyczna wiadomość



Ten temat został przeniesiony z forum


AMX Mod XProblemy


do


Scripting AMXXProblemy

Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 29.06.2012

zamiast:
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0, "mp3 stop")
client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )


spróbuj użyć:
client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; wait; mp3 play %s", sounds_ct[random(charsmax(sounds_ct))] ) 

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 29.06.2012 02:34
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 29.06.2012

Może problem nie tkwi w pluginie, tylko w nie odpowiedniej jakości dźwięku (jest za dobrą albo coś)

Stwórz skrót do cs'a
i weź właściwości i do ścieżki dopisz -dev
potem wejdz do gry i wpisz w konsoli developer 1
I patrz na konsole, jeśli dźwięk będzie zły pojawi się komunikat. ( w konsoli)
Odpowiedz

  • +
  • -
Play4Fun - zdjęcie Play4Fun 30.06.2012


HubertTM - ma rację, też miałem taki problem i skorzystałem z całkiem innych kawałków. Po prostu nie które były źle skonwertowane i nie odtwarzały się w cs. Spróbuj pobrać jakiś RS np; ten http://amxx.pl/topic...-power-edition/ Po czym sprawdź czy wszystko się odtwarza.
Odpowiedz

SkowRoN - zdjęcie SkowRoN 30.06.2012

a ja myślę żebyś zrobił to co Hubert mówił ;0
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 30.06.2012

http://amxx.pl/topic...357#entry426357

Podziękowania dla HubertTM'a, tyle ode mnie ;>
Odpowiedz