Round Sound lecą co kilka rund
Felek
28.06.2012
Witajcie, mam problem z Round Sound'ami. Otóż lecą one co kilka rund, nie co każdą. Nie wiem w czym tkwi problem. SMA pluginu:
#include <amxmodx> new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/niematojakmuza1.mp3","sound/misc/niematojakmuza2.mp3","sound/misc/niematojakmuza3.mp3","sound/misc/niematojakmuza4.mp3","sound/misc/niematojakmuza5.mp3","sound/misc/niematojakmuza6.mp3","sound/misc/niematojakmuza7.mp3"} new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/niematojakmuza8.mp3","sound/misc/niematojakmuza9.mp3","sound/misc/niematojakmuza10.mp3","sound/misc/niematojakmuza11.mp3","sound/misc/niematojakmuza12.mp3","sound/misc/niematojakmuza13.mp3","sound/misc/niematojakmuza14.mp3"} public plugin_init() { register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") } public plugin_precache() { new i for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) precache_generic(sounds_ct[i]) new u for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) precache_generic(sounds_terro[u]) } public ct() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) } public terro() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) }
Gość_21977_* 28.06.2012
Poza problemem głównym, zamiast
random_num(0, charsmax(sounds_ct))użyj
random(charsmax(sounds_ct))
Gość_21977_* 28.06.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
do
GwynBleidD
29.06.2012
zamiast:
spróbuj użyć:
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 29.06.2012 02:34
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0, "mp3 stop")
client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
spróbuj użyć:
client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; wait; mp3 play %s", sounds_ct[random(charsmax(sounds_ct))] )
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 29.06.2012 02:34
Droso
29.06.2012
Może problem nie tkwi w pluginie, tylko w nie odpowiedniej jakości dźwięku (jest za dobrą albo coś)
Stwórz skrót do cs'a
i weź właściwości i do ścieżki dopisz -dev
potem wejdz do gry i wpisz w konsoli developer 1
I patrz na konsole, jeśli dźwięk będzie zły pojawi się komunikat. ( w konsoli)
Stwórz skrót do cs'a
i weź właściwości i do ścieżki dopisz -dev
potem wejdz do gry i wpisz w konsoli developer 1
I patrz na konsole, jeśli dźwięk będzie zły pojawi się komunikat. ( w konsoli)
Play4Fun
30.06.2012
HubertTM - ma rację, też miałem taki problem i skorzystałem z całkiem innych kawałków. Po prostu nie które były źle skonwertowane i nie odtwarzały się w cs. Spróbuj pobrać jakiś RS np; ten http://amxx.pl/topic...-power-edition/ Po czym sprawdź czy wszystko się odtwarza.