Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 28.06.2012 12:21
Mam pewien problem z klasą która ma niewidzialność na nożu, itemkiem który wskrzesza innych i itemem który podpala graczy.Pierwszy problem polega na tym że jeżeli mam klasę z niewidzialnością na nożu i przejdę na inną klasę to niewidzialność jest cały czas na klasie którą wybrałem.
Drugi problem jest z itemem który wskrzesza ludzi mianowicie jeżeli dostane item i potem go dropne wskrzeszanie dalej pozostaje na klasie.
Trzeci problem jest z płonącymi nabojami które bugują palenie gracza na spawnie dokładniej chodzi oto że jeżeli podpale gracza przed końcem rundy to pali się on dalej na respie pomimo że jest nowa runda...
Jak mogę pozbyć się tych problemów ?
Pozdrawiam.
#2
Napisano 28.06.2012 20:20
1. Nie wiem - nie widziałem kodu
2. Jeśli bazujesz "na wskrzeszanie u medyka" to
if(nowa_klasa_gracza[id])dodaj
cod_add_wskrzes(id, 0)
3. W public NowaRunda musisz dodać analogicznie z tym, że z nabojami
#3
Napisano 29.06.2012 14:22
misiekcrpv moglbys pokazac jak ten 3 punkt zrobic ? to ztym podpaleniem bo mam taki sam problem co zalozyciel tematu
#4
Napisano 30.06.2012 01:34
Spróbuj w public NowaRunda daćmisiekcrpv moglbys pokazac jak ten 3 punkt zrobic ? to ztym podpaleniem bo mam taki sam problem co zalozyciel tematu
palenie_gracza[id] = 0
#5
Napisano 30.06.2012 11:23
i jak ta klasa cie podpali i ty ja zabijesz to w nowej rundzie dalej sie pali ;/ i to wnerwia
#6
Napisano 30.06.2012 18:05
Witam
Mam pewien problem z klasą która ma niewidzialność na nożu, itemkiem który wskrzesza innych i itemem który podpala graczy.Pierwszy problem polega na tym że jeżeli mam klasę z niewidzialnością na nożu i przejdę na inną klasę to niewidzialność jest cały czas na klasie którą wybrałem..
Też miałem ten problem i użyłem tego
if(klasa_gracza[id] != Nazwa_klasy)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )
Dodaj to przed
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#7
Napisano 03.07.2012 17:16
#8
Napisano 05.07.2012 18:24
#9
Napisano 05.07.2012 18:30
public UsunPrzedmiot(id)
to
cod_add_wskrzes(id, 0)
Daj te dwa poradniki co dodawałęś wskrzeszenie i płonące naboje
Użytkownik Maniek974 edytował ten post 05.07.2012 18:30
#10
Napisano 08.07.2012 20:32
http://amxx.pl/topic...plonace-naboje/
poradnik z podpalającymi nabojmi
Użytkownik lexar edytował ten post 08.07.2012 20:33
#11 Gość_21977_*
Napisano 09.07.2012 06:42
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych