Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 24.06.2012 12:10
np
[Ruletka] KC KAROLINA WYGRAŁA 2AP - lewy górny róg ekranu
Można jeszcze prosić o wgranie colorchat??
http://pastebin.com/vCJgLPvs sma ruletki
color chat http://forums.allied...ad.php?p=851160
do tych napisów nigdzie nie znalazłem ale wiem że coś takiego jest .
#2 Gość_21977_*
Napisano 24.06.2012 12:54
- źółty (domyślny)
- zielony
- niebieski
- czerwony
- szary
ograniczenie to jedynie liczba 4 kanałów wiadomości HUD.
Jeśli chcesz mieć napis w lewym górnym rogu to tylko i wyłącznie HUD, nie ColorChat, z którego już korzysta Twój plugin.
Zamiast
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 ...");użyj set_hudmessage, a następnie
show_hudmessage(id, "[Ruletka] ...");
#3
Napisano 24.06.2012 13:30
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <zombieplague> new bool: uzyl[33] = false new cvar public plugin_init() { register_plugin("Ruletka", "1.0", "Anonim") register_clcmd("say /ruletka","ruletka") register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka") register_clcmd("/ruletka","ruletka") set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b") cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "2.0") } public client_authorized(id) client_cmd(id, "bind F5 ^"/ruletka^"") public ruletka(id) { if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Po co Ci jak nie zyjesz ?? !") return PLUGIN_HANDLED } if(uzyl[id]) ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut") else { uzyl[id] = true set_task(get_pcvar_float(cvar), "tensecwait",id) ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie nagrody ") } return PLUGIN_HANDLED } public tensecwait(id) { switch(random_num(1,17)) { case 1: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 25 AP"); zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25) } case 2: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 2AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2) } case 3: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 8AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8) } case 4: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 4 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4) } case 5: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales -5AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5) } case 6: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales -15AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15) } case 7: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 5 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5) } case 8: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 5 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5) } case 9: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 10 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10) } case 10:{ show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 1 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 1) } case 11: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 3 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3) } case 12: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 6 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6) } case 13: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 9 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9) } case 14: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 10 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10) } case 15: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 13 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 13) } case 16: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 7 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7) } case 17: { show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha Przegrales 30AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 30) } } set_task(180.0, "czekaj", _, _, _, "b") } public czekaj(id) { for(new id=1;id <33; id++) uzyl[id] = false } public printer() { ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka lub wcisnij F5") ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Ruletka zrobiona przez Hederasal ") ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Ruletka ZM zrobiona dla RzeZnia.eu")
Ale nie wiem jak nauczyć ruletke co to jest ...
Czy możecie sprawdzić i ją zrobić daje +++
Użytkownik KCKAROLINA edytował ten post 24.06.2012 13:30
#4 Gość_21977_*
Napisano 24.06.2012 13:52
W funkcji set_hudmessage ustawiasz kolor wiadomości (RGB), położenie oraz kilka innych parametrów, które pominiemy.
Funkcja show_hudmessage nie ma parametru koloru (nie wiem, gdzie ją w dokumentacji znalazłeś), lecz numer gracza (jako pierwszy parametr) lub zero (wiadomość do wszystkich) oraz treść wiadomości (jako drugi parametr).
Gotowy kod z usuniętą reklamą konkurencji oraz usuniętym autobindem:
Untitled.sma 6,3 KB 50 Ilość pobrań
Untitled.amxx
#5
Napisano 24.06.2012 22:32
Ładnie cacy działa ale trzeba ruletke nauczyć kilka rzeczy ;D
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <zombieplague> new bool: uzyl[33] = false new cvar public plugin_init() { register_plugin("Ruletka", "1.0", "Anonim") register_clcmd("say /ruletka","ruletka") register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka") register_clcmd("/ruletka","ruletka") set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b") cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "2.0") } public ruletka(id) { if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Po co Ci jak nie zyjesz ?? !") return PLUGIN_HANDLED } if(uzyl[id]) ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut") else { uzyl[id] = true set_task(get_pcvar_float(cvar), "tensecwait",id) ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie nagrody ") } return PLUGIN_HANDLED } public tensecwait(id) { set_hudmessage(255,255,255,0.1,0.1); switch(random_num(1,17)) { case 1: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 25 AP"); zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25) } case 2: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2) } case 3: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 8AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8) } case 4: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4) } case 5: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -5AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5) } case 6: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -15AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15) } case 7: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 5 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5) } case 8: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 5 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5) } case 9: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10) } case 10:{ show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales M249 ") give_item(id, "FN M249 Para") } case 11: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 3 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3) } case 12: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 6 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6) } case 13: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 9 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9) } case 14: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10) } case 15: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_smokegrenade") } case 16: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 7 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7) } case 17: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP") set_user_health(id,1); } case 18: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke") } give_item(id,"Kevlar"); give_item(id, "Kevlar_100"); } case 19: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 4000HP set_user_health(id,4000); set_task(180.0, "czekaj", _, _, _, "b") } public czekaj(id) { for(new id=1;id <33; id++) uzyl[id] = false } public printer() ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka")
Trzeba ją tego nauczyć
case 17: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP") set_user_health(id,1); } case 18: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke") } give_item(id,"Kevlar"); give_item(id, "Kevlar_100"); } case 19: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 4000HP set_user_health(id,4000); case 15: { show_hudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_smokegrenade") } case 10:{ show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales M249 ") give_item(id, "FN M249 Para") }
A można też prosić aby napisy były troszkę większe i żeby były hmm zielony/ czerwaone
Użytkownik KCKAROLINA edytował ten post 24.06.2012 22:34
#6
Napisano 26.06.2012 13:04
#7 Gość_21977_*
Napisano 26.06.2012 14:00
random_num(1,17)generuje Ci losową liczbę n∈ℕ∩[1;17], tak więc case 18 czy case 19 nigdy nie będą spełnione.
Użyj
random_num(1,19)by móc wylosować 18 bądź 19.
Większe napisy niż standardowe hudmessages uzyskasz, używając dHudmessages.
#8
Napisano 26.06.2012 14:28
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <zombieplague> new bool: uzyl[33] = false new cvar public plugin_init() { register_plugin("Ruletka", "1.0", "Anonim") register_clcmd("say /ruletka","ruletka") register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka") register_clcmd("/ruletka","ruletka") set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b") cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "2.0") } public ruletka(id) { if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Po co Ci jak nie zyjesz ?? !") return PLUGIN_HANDLED } if(uzyl[id]) ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut") else { uzyl[id] = true set_task(get_pcvar_float(cvar), "tensecwait",id) ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie nagrody ") } return PLUGIN_HANDLED } public tensecwait(id) { set_dhudmessage(255,255,255,0.1,0.1); switch(random_num(1,22)) { case 1: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 25 AP"); zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25) } case 2: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2) } case 3: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 8AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8) } case 4: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4) } case 5: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -5AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5) } case 6: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -15AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15) } case 7: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 5 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5) } case 8: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 5 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5) } case 9: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10) } case 10:{ show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 1 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 1) } case 11: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 3 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3) } case 12: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 6 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6) } case 13: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 9 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9) } case 14: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10) } case 15: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 13 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 13) } case 16: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 7 AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7) } case 17: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz pecha Przegrales 30AP") zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 30) } case 18: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 4000HP") set_user_health(id,4000); case 19: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP") set_user_health(id,1); case 20: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke") give_item(id,"Kevlar"); give_item(id, "Kevlar_100"); } case 21: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_smokegrenade") } case 22: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 2000HP") set_user_health(id,200); } set_task(180.0, "czekaj", _, _, _, "b") } public czekaj(id) { for(new id=1;id <33; id++) uzyl[id] = false } public printer() ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka")
Proszę o poprawe i podanie sma
dzięki za chęci ale jak ja robie to mi nie wychodzi ;D
#9 Gość_21977_*
Napisano 26.06.2012 14:36
#10
Napisano 26.06.2012 16:06
Ale jeszcze mam coś jak możesz
case 21: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_smokegrenade") }
żeby to było tylko dla HUMANA
a
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty") give_item(id, "weapon_hegrenade")to tylko dla Zombie
i jak coś nie działa
case 20: { show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke") give_item(id,"Kevlar"); give_item(id, "Kevlar_100"); }
Jak możesz dodaj to i craw podaj Otrzymujesz 50% większe DMG na 20-25 sec
Połowę mniejsza grawitacja
Dostajesz niewidzialność i nieśmiertelność na 10-15 sek
Zostajesz slapowany przez 15-30sek
Dostajesz przyśpieszenie na 10-15 sek
Dostajesz 5% szans na strzał ponad 1000dmg z każdej broni (przez całą rundę)
Nie możesz atakować przez 15-25 sek
Dostajesz 10% szansę na otrzymywanie 1 ap za każdy strzał w Ciebie (przez całą rundę)
Użytkownik KCKAROLINA edytował ten post 26.06.2012 16:09
#11
Napisano 26.06.2012 16:39
give_item(id,"Kevlar");
give_item(id, "Kevlar_100"); }
na to
set_user_armor ( id, 100 )
a żeby było na ct i dla tt to zrób tak
public ruletka_ct(id) {
switch(random_num(1, 15))
{
case 1:
{
a dla tt
public ruletka_tt(id) {
switch(random_num(1, 15))
{
case 1:
{
Użytkownik TheRock edytował ten post 26.06.2012 16:51
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych