Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Przerobienie pluginu kolejka do TT

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raitaa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

  • Reputacja: 40
    Pomocny

  • Postów:142
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 20.06.2012 15:17

Witam, prosiłbym o przerobienie pluginu kolejki w taki sposób, że osoba która w niej jest aktualnie, jak się ponownie odrodzi to przechodzi kolejka dalej. Nie chce żeby ludzie czekali aż ten "delkwent" ponownie przejdzie mapę. Posiadam respawn na serwerze dlatego zwracam się do Was z prośbą o edycje. Z góry dziękuję i pozdrawiam.


http://amxx.pl/topic...run/page__st__0
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_118301_000000_FFFFFF_000000.png
 


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

  • Reputacja: 1 029
    Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.06.2012 21:55

zamien DeathMsg() na
public DeathMsg(){
new victim = read_data(2)

new iRet = iFind(victim);
if(iRet != -1){
ArrayDeleteItem(arKolejka,iRet);

if(iRet == 0 && ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == victim){
ArrayDeleteItem(arKolejka,0);
if(ArraySize(arKolejka) > 0) fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka,0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40);
}
}
arClear(victim);

return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Raitaa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 40
    Pomocny

  • Postów:142
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 22.06.2012 14:41

po spawnie czyli po użyciu komendy /respawn nic się z kolejką nie dzieje. Osoba nadal jest w niej ;f Jakiś inny pomysł?


@ edit

Chce uzyskać taki sam efekt przy spawnie gracza, jak po jegu zabibciu przez terrorystę. Oczywiście musi być spełniony warunek, że dana osoba jest w kolejce.

Użytkownik Raitaa edytował ten post 22.06.2012 14:49

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_118301_000000_FFFFFF_000000.png
 


#4 Raitaa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 40
    Pomocny

  • Postów:142
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 08.07.2012 10:20

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_118301_000000_FFFFFF_000000.png
 





  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!