Propozycje napisania klas
^^.GoodLike.^^
19.06.2012
Witam. Mam problem dlatego zwracam się z proźbą do was w tworzeniu klas mam nadzieje że pomożecie mi bo niestety nie znam się na tworzeniu klas bardziej skomplikowanych.
Komendant(Premium)
Zdrowie: 40
Kondycja: 40
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 40
Umiejętność 1/2 awp skok x 3 he 1/2
Bronie: AWP,M4A1,USP,DGL,2xflesh,HE,Smoke
Oficer(Premium)
Zdrowie:60
Kondycja:60
Inteligencja:15
Wytrzymałość:30
Umiejętność:1/8 wyrzucenie broni z MP5 Zmniejszona widoczność
Bronie: MP5,DGL,USP/GLOCK HE/2xFlesh/Smoke
Wartownik
Zdrowie:0
Kondycja:0
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
Bronie:Tarcza/all pistolety
Strzelec
Zdrowie: -10
Kondycja:30
Wytrzymałość:20
Inteligencja:5
Umiejętność: 1/3 z scouta
Bronie: Scout,AK47,DGL
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
Komendant(Premium)
Zdrowie: 40
Kondycja: 40
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 40
Umiejętność 1/2 awp skok x 3 he 1/2
Bronie: AWP,M4A1,USP,DGL,2xflesh,HE,Smoke
Oficer(Premium)
Zdrowie:60
Kondycja:60
Inteligencja:15
Wytrzymałość:30
Umiejętność:1/8 wyrzucenie broni z MP5 Zmniejszona widoczność
Bronie: MP5,DGL,USP/GLOCK HE/2xFlesh/Smoke
Wartownik
Zdrowie:0
Kondycja:0
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
Bronie:Tarcza/all pistolety
Strzelec
Zdrowie: -10
Kondycja:30
Wytrzymałość:20
Inteligencja:5
Umiejętność: 1/3 z scouta
Bronie: Scout,AK47,DGL
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
szalony53 20.06.2012
OFICER
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> new const nazwa[] = "Oficer(Premium)"; new const opis[] = "1/8 wyrzucenie broni z MP5 Zmniejszona widoczność"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 60; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 30; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Oficer(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 8) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
^^.GoodLike.^^
21.06.2012
Tutaj proźbe kieruje na te klasy na cod mod nowy oczywiśćie pujdą + podwójne za dodatkową fatyge
szalony53 21.06.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Wartownik"; new const opis[] = "Posiada all pistolety."; new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
^^.GoodLike.^^
23.06.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Wartownik"; new const opis[] = "Posiada all pistolety."; new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Czy tarcze potrafisz wgrać do tej klasy? oczywiście i tak +
Użytkownik ^^.GoodLike.^^ edytował ten post 23.06.2012 07:49