←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Pozycjonowanie menu

Zablokowany

  • +
  • -
Loca1981 - zdjęcie Loca1981 17.06.2012

Witam, mam problem na moim serwerze, chciałabym przestawić menu z wyborem klas na prawą stronę, bo niestety aktualnie wygląda to tak:
Dołączona grafika

Pomoże mi ktoś to przestawić w kodzie? W załączniku daje cały silnik.

Załączone pliki


Użytkownik Loca1981 edytował ten post 17.06.2012 17:05
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 17.06.2012

użyj

^t - tabulator
Odpowiedz

  • +
  • -
Loca1981 - zdjęcie Loca1981 17.06.2012

public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { WczytajDane(id, i); format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); menu_additem(menu, klasa); }

Tu mam wycinek kodu z silnika, mógłbyś mi napisać jak mam to zrobić?
Użytkownik Loca1981 edytował ten post 17.06.2012 17:25
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 17.06.2012

Menu przestawić się nijak nie da na lewą stronę (da się wyrównać do lewej, ale nie o to Tobie chodzi, bo nie będzie po lewej, ale w tym samym miejscu, ino tekst wyrównany do lewej. Możesz natomiast wyłączyć HUD na czas wyświetlania menu. Dodajesz w tym celu przed każdym menu_display i show_menu to:
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
set_hudmessage(49, 235, 127, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "");

a w handlerze menu to:
    if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");


Wtedy menu nie będzie nachodziło na HUD, bo hud na ten czas zniknie ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Loca1981 - zdjęcie Loca1981 17.06.2012

W handlerze gdzie mam to umieścić? (dodałam na początku) resztę zrobiłam jak napisałeś. Silnik się kompiluje, ale z błędami:

QTM_CodMod.sma(572) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(573) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(600) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(602) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(656) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(658) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(709) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(716) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(718) : warning 217: loose indentation



Natomiast na serwerze jest jak było. W załączniku daje edytowany kod silnika, mógłbyś zobaczyć co jest źle?

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 17.06.2012

Warning loose indentation oznacza nierówne wcięcia linii. Nie przejmuj się nim ;) W handlerze dodałaś, myślę, dobrze.

Powinno wszystko działać. Hmm... Jedyny moment w którym Hud jest odnawiany, to respawn. Spróbuj użyć
ClearSyncHud(id,SyncHudObj);

Zamiast
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "");


Możesz też dodać sprawdzanie, czy jest wyświetlane menu przy odnawianiu taska, zamieniając w odrodzenie warunek na to:
new nMenu, oMenu
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)&&!player_menu_info(id, oMenu, nMenu))

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 17.06.2012 21:06
Odpowiedz

  • +
  • -
Loca1981 - zdjęcie Loca1981 18.06.2012

Dziękuje za pomoc, można zamknąć.
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 18.06.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 18.06.2012

Menu przestawić się nijak nie da na lewą

moze dlatego sie nie da ze menu jest po lewej ??
Odpowiedz
Zablokowany