Diablo Mod 5.9l [SQL]
Miczu
21.03.2009
Diablo Mod 5.9l
Słynny DiabloMod już po polsku z nowymi postaciami levelami!
Instalacja:
Plik dbmod_5.9l.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik dbmod_5.9l.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "dbmod folder&models.rar" wypakować do cstrike. (nowy model)
Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: dbmod_5.9l.amxx
Cvary:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7 diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50 diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne diablo_avg 1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
Cvary do SQL'a:
diablo_sql_host diablo_sql_user diablo_sql_pass diablo_sql_database diablo_sql_table
Komendy:
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda) /pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć) /czary (pokazuje menu z statystykami) /rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia) /reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach) /klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę) /item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.) /drop (wyrzuca przedmiot) /savexp (zapisywanie doświadczenia) /klasy (wyświetla opis postaci)/gracze - już naprawione
Nowosci:
-Naprawdę dużo optymalizacji-każda klasa ma własny czar, który niezależny od itemu - noz (automatycznie)
-mnich - mur (5s) -mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa) -zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s) -paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s) -lowca - gratis HE (5s) -necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp -ninja - +50 do speeda (10s) - barba - odbija +2 naboi od niego (5s)-wybór jakie klasy można wybrać
-zaczynanie gry od średniej serwera
-gdy jesteś w powietrzu archwing cię nie rani
-więcej, ale nie pamiętam
Informacje o modzie - dla chętnych - konsola 'mod' - tak by było w modzie upamiętnione osoby co szczególnie pomogły.
WAŻNE
dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)Jak sie nie pojawia menu wyboru klasy (/klasa) to znaczy ze jest problem z połączeniem sie do sql'a błędy z sql'a sa w folderze amxmodx/logs/diablo.log
Diablo Mod 5.9a zmiany:
- szybka poprawka w czasie gdy ten post był w połowie zrobiony
Diablo Mod 5.9b zmiany:
-każda klasa ma własna średnia - nie ma ze jak dużo gra np. łowcą a nikt ninja (same lvle 1) to nowy gracz ma ninje z lvl 15
Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy
Diablo Mod 5.9e zmiany:
- int necro zwieksza leczone hp
- MEGA OPTYMALIZACJE SQL
Diablo Mod 5.9f zmiany:
- /klasa sama sie uruchamiala gdy nie trzeba bylo
Diablo Mod 5.9g zmiany:
- bug niewidzialnosci zabojcy
Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma )
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm
Diablo Mod 5.9i zmiany:
- Balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skillow)
Diablo Mod 5.9j zmiany:
- BUG (niestety) z skilem paladyna - nie tracilo sie magicznych pociskow gdy sie strzelalo w sciane (juz nie ma tak dobrze)
Diablo Mod 5.9k zmiany:
- BUG -kusza nie zadawala dmg
Diablo Mod 5.9l zmiany:
- BUG -zabijanie 2 trafieniami
Konfiguracja SQL'a Tutaj
Załączone pliki
DB
21.03.2009
1. Czy baza z 5.8 będzie kompatybilna z tą wersją
2. Jeśli nie to czy moglibyście napisać skrypt (sql?) który dostosuje bazę z 5.8 na obsługiwaną pod 5.9
Chodzi o to że mam ponad 10 tysięcy rekordów w bazie - ukarać wszystkich stratą leveli byłoby nonsensem
2. Jeśli nie to czy moglibyście napisać skrypt (sql?) który dostosuje bazę z 5.8 na obsługiwaną pod 5.9
Chodzi o to że mam ponad 10 tysięcy rekordów w bazie - ukarać wszystkich stratą leveli byłoby nonsensem
Miczu
21.03.2009
1. Nawet jak w przyszlosci dodam nowa klase to i tak nie usune ani 1 wpisu z starej bazy danych
Byle wgrac nowy model to nikt nie zauwazy roznicy (poza nowymi mocami ).
Byle wgrac nowy model to nikt nie zauwazy roznicy (poza nowymi mocami ).
capitaN
21.03.2009
miczu miczu miczu
Czemu Ty robisz takie zaje**** pluginy ?
dzięki wiekie
Czemu Ty robisz takie zaje**** pluginy ?
dzięki wiekie
darkman
21.03.2009
miczu koder z ciebie zaje****, ale ogarnij ortografie jak wydajesz coś tak dużego i tak wiele osób z tego korzysta.
capitaN
21.03.2009
chyba przechwalilem...
Podpialem sie pod stara baze (na db 5.8d dzialajaca) lecz teraz ***
Blad w plugu ?? u micza? jeszcze sprawdze all ale chyba cos nie tak ;/
Podpialem sie pod stara baze (na db 5.8d dzialajaca) lecz teraz ***
Blad w plugu ?? u micza? jeszcze sprawdze all ale chyba cos nie tak ;/
Miczu
21.03.2009
Jak wyzej pisalem plug dziala na starej bazie danych, tak bylo, jest i bedzie zawsze. (byle nie voult )
capitaN
21.03.2009
TEgo
I tego
nie trzeba nigdzie wklejac?
Wykonalem wszystko tak jak trzeba, ale nadal lipa
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda) /pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć) /czary (pokazuje menu z statystykami) /rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia) /reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach) /klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę) /item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.) /drop (wyrzuca przedmiot) /savexp (zapisywanie doświadczenia) /klasy (wyświetla opis postaci)
I tego
-mnich - mur (10s) -mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa) -zabujca - turbo (10s) -paladyn - golden bullet, +1 nabój w magazynku co daje instant hs (10s) -lowca - gratis HE (10s) -necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp -ninja - +50 do speeda (10s) - barba - odbija x naboi od niego (10s)
nie trzeba nigdzie wklejac?
Wykonalem wszystko tak jak trzeba, ale nadal lipa
DB
21.03.2009
działa ze starą bazą - czy to znaczy że stuktura bazy danych jest taka jak była czy zostało coś zoptymalizowane ?
Miczu
21.03.2009
Struktura bazy danych nie zostala zmieniona (ile mozna mowic ze jest kompatybilne ze stara werjsa). Znaczne optymalizacje zostaly wokonane w kodzie pluga.
[ Dodano: 21-03-2009, 22:17 ]
capitaN, zrob wlasny temat bo to robi sie smieszne =_='
[ Dodano: 21-03-2009, 22:17 ]
capitaN, zrob wlasny temat bo to robi sie smieszne =_='
Gość__* 21.03.2009
Miczu jak zawsze muszę Ciebie pochwalić ;>
Przypomnę wszystkim bo chyba parę osób się zapomniało: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=10 ( Nie klniemy ).
Przypomnę wszystkim bo chyba parę osób się zapomniało: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=10 ( Nie klniemy ).
Miczu
22.03.2009
Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy
-reszty nie pamietam ;>
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy
-reszty nie pamietam ;>
Malitek
22.03.2009
Hmm. Nigdy nie miałem diablo mam serwer 20 slotów w PL na którym mogę ustawić sys_ticrate 500 To hmm może to wgram ...
Miczu
23.03.2009
MEGA OPTYMALIZACJA SQL:
- tylko jedno zapytanie o klase nawet jak wpiszesz /klasa 100x
- tylko raz sprawdza lvl'e dla klas (wyswietlane w menu) potem pamieta i nie pyta sql'a o nowe (aktualizuje gdy zrobisz lvl na serwie)
- mniejsze zapytanie dla komendy /klasa (hmm... 3x mniejsze?)
- +8x mniejsze zapytanie o srednia serwera
Roznica powinna byc natychmiast odczuwalna
PS. maly balans dla paladyna, barby i necro
- tylko jedno zapytanie o klase nawet jak wpiszesz /klasa 100x
- tylko raz sprawdza lvl'e dla klas (wyswietlane w menu) potem pamieta i nie pyta sql'a o nowe (aktualizuje gdy zrobisz lvl na serwie)
- mniejsze zapytanie dla komendy /klasa (hmm... 3x mniejsze?)
- +8x mniejsze zapytanie o srednia serwera
Roznica powinna byc natychmiast odczuwalna
PS. maly balans dla paladyna, barby i necro
TastyB
23.03.2009
chce sie upewnic czy dobrze to rozumiem.... czyli jezeli mam paru graczy np z levelami po ok 20 - 25 to nowy gracz wchodzac nie bedzie zaczynal gry od 1 lvl'a a od np. 5..?-zaczynanie gry od średniej serwera
bo jezeli jest tak jak ja to zrozumialam to mam OOOOGROMNA prosbe do Micza lub Gutka o napisanie mi latki wylaczajaca ta "nowinke" - na serwerze przeprowadzam rozgrywki edycyjne z nagrodami dla najwyzszego lvl'a i wszyscy powinni samodzielnie na poziom zapracowac
Pozdrawiam
/edit by TastyB
dziekuje bardzo Wizu
Miczu
23.03.2009
Poprawa buga...
PS. ZNISZCZE te osoby co sciagaja a nie racza nawet powiedziec o bugu ktory widza
===========
Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma :>)
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm
[ Dodano: 23-03-2009, 22:55 ]
Diablo Mod 5.9i zmiany:
- kolejny balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skilli)
PS. ZNISZCZE te osoby co sciagaja a nie racza nawet powiedziec o bugu ktory widza
===========
Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma :>)
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm
[ Dodano: 23-03-2009, 22:55 ]
Diablo Mod 5.9i zmiany:
- kolejny balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skilli)