Wczesniej mialem inne /rune tylko z ulepszeniem itemu i kupowanie losowe itenmów.
Zmienilem calą funkcje na inną i ...tylko itemow kupic nie mogę:
Tak mam teraz:
public buyrune(id) { new text[513] format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade Przedmiotu \r[$9000]^n\w2. Losuj Przedmiot \r[$5000]^n\w3. Pakiet Doswiadczenia \r[$14500]^n\w4. Loteria Expa \r[$14500]^n\w5. Mala Mikstura Zycia \r[&7000]^n\w6. Duza Mikstura Zycia \r[$10000]^n^n\w0. Zamknij") new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public select_rune_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,9000)) return PLUGIN_HANDLED upgrade_item(id) } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) return PLUGIN_HANDLED } case 2: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 3: switch(random_num(0,2)) { case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa! (Zwykly)",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(16,18)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa! (Podwojny)",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 2: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED client_print(id,print_center,"Masz pecha, nic nie dostales.") return PLUGIN_HANDLED } } case 5: { if (!UTIL_Buyformoney(id,7000)) return PLUGIN_HANDLED; new randome = random_num(100,120) new hp = get_user_health(id); set_user_health(id, hp+randome) client_print(id, print_center,"Dostales %i zycia",randome) return PLUGIN_HANDLED; } case 6: { if (!UTIL_Buyformoney(id,10000)) return PLUGIN_HANDLED; new randomx = random_num(190,250) new hpx = get_user_health(id); set_user_health(id, hpx+randomx) client_print(id, print_center,"Dostales %i zycia",randomx) return PLUGIN_HANDLED; } case 7: { return PLUGIN_HANDLED; } } return PLUGIN_HANDLED }a tak mialem wczesniej:
public buyrune(id) { new MyMenu=menu_create(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Sklep Vip":"Sklep","select_rune_menu"); menu_additem(MyMenu,"Ulepsz Przedmiot","",0,_) menu_additem(MyMenu,"Wylosuj Przedmiot","",0,_) menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7) menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public select_rune_menu(id, menu, item){ client_cmd(id, "spk diablosound/wybierz") if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? 5000:9000)) return PLUGIN_HANDLED upgrade_item(id) } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? 3500:5000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!!") return PLUGIN_HANDLED } } otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; }Czy pomoze ktoś mi w tym??
[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
Użytkownik benio101 edytował ten post 24.11.2012 13:54