gdy trzymasz noz masz mniejsza grawitacje?
prostakiloveyou
11.06.2012
witam moglby ktos mi pomoc, jak zrobic ze gdy masz trzymasz bron to masz mniejsza grawitacje?
jak na razie doszedlem tylko do
w efekcie jak wezne jakas bron to moge oddac dwa skoki majac mniejsza grawitacje, a pozniej juz jest normalna :<
jak na razie doszedlem tylko do
new Float:Gravity = (("weapon_knife")? get_pcvar_float(300) : get_pcvar_float(600)) / 800.0 set_user_gravity(id , Gravity)
w efekcie jak wezne jakas bron to moge oddac dwa skoki majac mniejsza grawitacje, a pozniej juz jest normalna :<
prostakiloveyou
11.06.2012
wlasnie na tej podstawie probuje sobie zrobic, bo chcialem zeby vipowie majac noz w reku maja mneijsza grawitacje ;<
naXe 11.06.2012
#include <amxmodx>
#include <fun>
new cvar
public plugin_init() {
register_plugin("VIP Gravity on Knife", "1.0", "naXe")
register_event("CurWeapon", "graw", "be")
cvar = register_cvar("vip_graw", "0.5")
}
public graw(id) {
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && read_data(2) == CSW_KNIFE)
set_user_gravity(id, get_pcvar_float(cvar))
}
Gość_21977_* 11.06.2012
@up: po zmianie na inną broń niż nóż, grawitacja pozostanie na poziomie 400.
#include <amxmodx>
#include <fun>
new cvar
public plugin_init() {
register_plugin("VIP Gravity on Knife", "1.0", "naXe")
register_event("CurWeapon", "graw", "be")
cvar = register_cvar("vip_graw", "400")
}
public graw(id,weapon){
set_user_gravity(id, (is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && weapon==CSW_KNIFE)? get_pcvar_num(cvar)/800 : 1.0);
}
prostakiloveyou
12.06.2012
dalem cvara do amxx.cfg
kod skomplikowalem i nic sie nie zmienilo :<
kod skomplikowalem i nic sie nie zmienilo :<
Hiroshima
17.06.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
do
Gość_21977_* 17.06.2012
Ten sprawdziłem, działa:
#include <amxmodx>
#include <fun>
new cvar
public plugin_init() {
register_plugin("VIP Gravity on Knife", "1.0", "naXe")
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
cvar = register_cvar("vip_graw", "400")
}
public CurWeapon(id,weapon){
if(is_user_alive(id)){
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && read_data(2)==29){
set_user_gravity(id, get_pcvar_num(cvar)/800.0);
} else {
set_user_gravity(id, 1.0);
}
}
}
prostakiloveyou
19.06.2012
dziala, ale tylko jak podskocze dwa razy.. to juz pozniej jest normalna grawitacja..
edit
dziwne teraz normalnie dziala
edit dziala dobrze dopoki nie klikne w i przetrzymujac klikam na d zeby skrecil.. to jak wyladuje to traci grawitacje :<
Użytkownik prostakiloveyou edytował ten post 19.06.2012 01:09
edit
dziwne teraz normalnie dziala
edit dziala dobrze dopoki nie klikne w i przetrzymujac klikam na d zeby skrecil.. to jak wyladuje to traci grawitacje :<
Użytkownik prostakiloveyou edytował ten post 19.06.2012 01:09
Gość_21977_* 28.06.2012
Może jakiś inny plugin blokuje Ci grawitację, bo u mnie działa wyśmienicie i nie dostrzegam w kodzie też żadnych uchybień.
Po raz kolejny sprawdzałem i działa, jak powinno.
Po raz kolejny sprawdzałem i działa, jak powinno.
Droso
29.06.2012
Kod jest jak najbardziej prawidłowy, spróbuj wyłączyć pluginy manipulujące grawitacją.
A może zmieniasz broń w powietrzu ?
A może zmieniasz broń w powietrzu ?
prostakiloveyou
01.07.2012
hmm tylko double jump mam :< daloby sie jakos zrobic, zeby sie nie gryzly?