Problem z pustym ładowaniem na nożu
xxmichalxxx 10.06.2012
Witam mam pewien problem z diablo by onyke przerabiam je pod siebie z zmianą mocy jak i zmian nazw w klasach. Jest jeden problem z tym modem dużo klas ładuje się na nożu np Mefisto baal itp.
Nic one nie ładują i chce to wywalić, ale nie mogę znaleźć odpowiednich danych na to.
+ proszę o naprawę paru Warnings
Z góry dzięki za pomoc.
Odświeżam
Nic one nie ładują i chce to wywalić, ale nie mogę znaleźć odpowiednich danych na to.
+ proszę o naprawę paru Warnings
Z góry dzięki za pomoc.
Odświeżam
Załączone pliki
Onyke
10.06.2012
Public od ładowania mocy na nożu to public call_cast(id) ale Tobie chyba chodzi o to, że klasy nie ładują niczego, a mimo to leci im pasek tak? Jeśli tak to podpatrz w standardowym diablo na nekromante bo jemu nic się nie ładowało
http://amxx.pl/topic...zu-nekromancie/
http://amxx.pl/topic...zu-nekromancie/
xxmichalxxx 10.06.2012
Tak ja wiem gdzie to się znajduje tylko u ciebie jest także tam Nekromanta. On nie ładuje nic, ale np taki mefisto baal i inne klasy nie znajdują sie w public call_cast(id) i nadal pasek się ładuje, a nie tworzy on nic. Wiec jak wywalić te paski ? te Warnings niczemu nie przeszkadzają tak ?
Onyke
10.06.2012
No tak, dlatego napisałem żebyś podpatrzył na nekromante w podstawowym diablomodzie i dodatkowo dałem link do tematu w którym jest podany gotowy kod na nieładowanie się nekromanty.
Tutaj masz kod, który likwiduje ładowanie się nekromanty
Tutaj masz kod, który likwiduje ładowanie się nekromanty
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)
xxmichalxxx 10.06.2012
Ale ja chce sobie zostawić Nekromante na niej ładuje mi bron. Chce wywalić ładowanie z innych klas gdzie nie ma podanych żadnych danych w silniku. np Diablo, Baal, mefisto i kilka innych które się ładują na nożu nie dawając nic.
a inne klasy jak pozbyć ładowania ?
No tak, dlatego napisałem żebyś podpatrzył na nekromante w podstawowym diablomodzie i dodatkowo dałem link do tematu w którym jest podany gotowy kod na nieładowanie się nekromanty.
Tutaj masz kod, który likwiduje ładowanie się nekromantyif (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)
a inne klasy jak pozbyć ładowania ?
xxmichalxxx 10.06.2012
Onyke
Dlaczego nie chcesz pomóc skoro ten błąd występuję w twojej wersji. Połowa klas ładuje się nie wiadomo po co. Gdzie umieściłeś parametry tego ? bo chce to wywalić bo jest to bezsensu aby kilka klas się ładowała nie wiadomo po co
Dlaczego nie chcesz pomóc skoro ten błąd występuję w twojej wersji. Połowa klas ładuje się nie wiadomo po co. Gdzie umieściłeś parametry tego ? bo chce to wywalić bo jest to bezsensu aby kilka klas się ładowała nie wiadomo po co
fexus
11.06.2012
&& player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)
chodzi o to, dodajesz potem kolejne && player_class[id]!=[nazwaklasy] .... i tak dalej wypisz tak te klasy które nic nie ładują na nożu
xxmichalxxx 11.06.2012
Już sam doszedłem do tego a możesz wiesz dlaczego przy niektórych klasach wywala błąd np przy Baal ? wylatuje jakiś błąd ba i pod tym al