Bardzo proszę o klase Terrorysta
kamiru71
09.06.2012
Ta klasa ma "1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga, ma również M4A1". Ja natomiast chciał bym żeby ta klasa miała "1/4 szansy na pojawienie się u przeciwnika na respie, żeby miał również przebranie wroga i jedną rakiete ale zamiast broni M4A1 miał Uzi i TMP"
I tam pisze że klasa została stworzona przez Head Admin`a. Proszę również o usunięcie tego textu.
Bardzo proszę o przerobienie tej klasy. Oczywiście w nagrode jedyne co moge dać to wielki ++
Zgóry dziękuje
I tam pisze że klasa została stworzona przez Head Admin`a. Proszę również o usunięcie tego textu.
Bardzo proszę o przerobienie tej klasy. Oczywiście w nagrode jedyne co moge dać to wielki ++
Zgóry dziękuje
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <engine> //rakiety new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; //koniec rakiety new bool:ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new const nazwa[] = "Terrorysta"; new const opis[] = "Ma 1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); //rakiety register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); //koniec rakiety RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } //rakiety public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } //koniec rakiety public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Head Admina", nazwa); ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,2) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id, reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } //rakiety public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } } //koniec rakiety
ogieR8
10.06.2012
Następnym razem kod powyżej 200 linijek wrzucaj w załączniku, a poniżej 200linijek w spoiler'ze chociaż
Łap.
Łap.