Prośby o 2 klasy
MasterOfGames 07.06.2012
Proszę o zrobienie 2 klas.
1.
Klasa : Assasin
Opis : Ma tylko nóż, niewidzialny, 1hp
2.
Klasa : Latacz
Opis : Ma MP5, ma linę taką jaka jest na niektórych serwerach na Diablo
1.
Klasa : Assasin
Opis : Ma tylko nóż, niewidzialny, 1hp
2.
Klasa : Latacz
Opis : Ma MP5, ma linę taką jaka jest na niektórych serwerach na Diablo
szalony53 07.06.2012
3maj . Tylko nie wiem jak zrobić żeby miał 1hp więc ma normalnie.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Assasin"; new const opis[] = "Ma tylko noz, niewidzialny."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; }
sCerR..*!
07.06.2012
Assasin
@UP szalony53, żeby klasa miała 1hp trzeba zamiast
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 07.06.2012 15:05
@UP szalony53, żeby klasa miała 1hp trzeba zamiast
new const zdrowie = 0;wstawić -99 i nie usunełeś początkowej broni (USP, GLOCK)
Załączone pliki
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 07.06.2012 15:05
MasterOfGames 07.06.2012
Dzięki, to mi starczy, a wiecie jak zrobić żeby cały czas miał te 1hp? Że jak doda w hp to nic mu nie da?
MasterOfGames 07.06.2012
a, sry zapomniałem , już daję
@edit
Ja to już umiem, nic trudnego robimy coś takiego w klasie:
W includujemy hamsandwich i fun
w plugin_init dopisujemy:
pod całością pluginu dopisujemy:
nic trudnego, zwykły banał, a jednak nikt na to nie wpadł
Użytkownik MasterOfGames edytował ten post 07.06.2012 18:19
@edit
Ja to już umiem, nic trudnego robimy coś takiego w klasie:
W includujemy hamsandwich i fun
w plugin_init dopisujemy:
RegisterHam(Ham_Spaw, "player", "nazwa", 1)
pod całością pluginu dopisujemy:
public nazwa(id)
{
if(ma_klase[id]
{
set_user_health(id, 1)
}
}
nic trudnego, zwykły banał, a jednak nikt na to nie wpadł
Użytkownik MasterOfGames edytował ten post 07.06.2012 18:19