←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

cod stary/nowy
[ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prosba o klase...

Zablokowany

fejk - zdjęcie fejk 03.06.2012

Witam, chciałbym prosić o zrobienie jednej klasy

Nazwa klasy: Nozownik
Opis klasy: Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji

Klasa ma mieć 200 hp, 70 kondycji i 300 armoru i tyle :)
Użytkownik fejk edytował ten post 03.06.2012 16:44
Odpowiedz

  • +
  • -
Chmielu555 - zdjęcie Chmielu555 03.06.2012

Łap licze na +


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = " Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Odpowiedz

fejk - zdjęcie fejk 03.06.2012

wiesz co w generatorze to każdy głupi umie, ale gdzie armor??
Odpowiedz

  • +
  • -
Chmielu555 - zdjęcie Chmielu555 03.06.2012

Sorry ale armoru nie umie zrobić. A jak jesteś taki mądry to sobie sam zrób klase ...
Odpowiedz

  • +
  • -
sCerR..*! - zdjęcie sCerR..*! 03.06.2012

Chmielu po to jest dział, żeby prosić o klasę jeśli się nie umie. Skoro ty nie umiesz zrobić danej klasy, to nie pisz nie potrzebnych postów. W dodatku liczysz na "plus"...

A co do klasy to trzymaj :D

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
				RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
				cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
				cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
  cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18)
  cod_take_weapon(id, CSW_USP)
}
}

public Odrodzenie(id)
{
						if(ma_klase[id])
														cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}

Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 03.06.2012 17:42
Odpowiedz

fejk - zdjęcie fejk 03.06.2012

+ poleciał

Tylko, zapomniałem napisać, żeby jeszcze miał 1/1 z prawego :D

dałbyś rade dorobić?
Odpowiedz

  • +
  • -
sCerR..*! - zdjęcie sCerR..*! 03.06.2012

Trzymaj 1/1 z prawego.


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
                RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}


public cod_class_enabled(id)
{
                cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
                cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
  cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18)
  cod_take_weapon(id, CSW_USP)
}
}



public Odrodzenie(id)
{
                        if(ma_klase[id])
                                                        cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
Odpowiedz

fejk - zdjęcie fejk 04.06.2012

okej działa leci kolejny ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 06.06.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany