[ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prosba o klase...
fejk 03.06.2012
Witam, chciałbym prosić o zrobienie jednej klasy
Nazwa klasy: Nozownik
Opis klasy: Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji
Klasa ma mieć 200 hp, 70 kondycji i 300 armoru i tyle
Użytkownik fejk edytował ten post 03.06.2012 16:44
Nazwa klasy: Nozownik
Opis klasy: Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji
Klasa ma mieć 200 hp, 70 kondycji i 300 armoru i tyle
Użytkownik fejk edytował ten post 03.06.2012 16:44
Chmielu555
03.06.2012
Łap licze na +
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = " Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = " Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Chmielu555
03.06.2012
Sorry ale armoru nie umie zrobić. A jak jesteś taki mądry to sobie sam zrób klase ...
sCerR..*!
03.06.2012
Chmielu po to jest dział, żeby prosić o klasę jeśli się nie umie. Skoro ty nie umiesz zrobić danej klasy, to nie pisz nie potrzebnych postów. W dodatku liczysz na "plus"...
A co do klasy to trzymaj
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 03.06.2012 17:42
A co do klasy to trzymaj
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = "Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18) cod_take_weapon(id, CSW_USP) } } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM); }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 03.06.2012 17:42
fejk 03.06.2012
+ poleciał
Tylko, zapomniałem napisać, żeby jeszcze miał 1/1 z prawego
dałbyś rade dorobić?
Tylko, zapomniałem napisać, żeby jeszcze miał 1/1 z prawego
dałbyś rade dorobić?
sCerR..*!
03.06.2012
Trzymaj 1/1 z prawego.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = "Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18) cod_take_weapon(id, CSW_USP) } } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM); }
Ojciec Dyrektor
06.06.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL