[ROZWIĄZANE] Podmiana dźwięków broni na se...
lexar
03.06.2012
Witam
Zakładałem już taki temat i dostałem odpowiedź tylko nie do końca rozumiem co mam zrobić. Chodzi mi o podmianę dźwięków broni na serwerze próbowałem GHW repleace weapon ale nie działało. W poprzednik temacie dostałem coś takiego:
jednak nie wiem co z tym zrobić prosiłbym o sma jak to ma być dokładnie zrobione.
Pozdrawiam.
Użytkownik lexar edytował ten post 03.06.2012 12:25
Zakładałem już taki temat i dostałem odpowiedź tylko nie do końca rozumiem co mam zrobić. Chodzi mi o podmianę dźwięków broni na serwerze próbowałem GHW repleace weapon ale nie działało. W poprzednik temacie dostałem coś takiego:
register_forward(FM_EmitSound, "forward_emitsound") public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) { if(equal(sound, "staryDzwiek.wav")){ engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
jednak nie wiem co z tym zrobić prosiłbym o sma jak to ma być dokładnie zrobione.
Pozdrawiam.
Użytkownik lexar edytował ten post 03.06.2012 12:25
GwynBleidD
03.06.2012
register_forward dodajesz do plugin_init, public forward_emitsound wrzucasz jako funkcję w pluginie. Następnie musisz się dowiedzieć jaki dźwięk ma broń, której drzwięk chcesz zamienić (dokładna nazwa) i tą nazwę wpisujesz zamiast staryDzwiek.wav (musi być podana pełna ścieżka względem katalogu sound
Jeśli chcesz podmienić kilka dźwięków możesz to zrobić tak:
Możesz to dowolnie rozszerzać o kolejne else if
Jeśli chcesz podmienić kilka dźwięków możesz to zrobić tak:
public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) {
if(equal(sound, "staryDzwiek.wav")) {
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
} else if(equal(sound, "staryDzwiek2.wav"))
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek2.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Możesz to dowolnie rozszerzać o kolejne else if
Gość_21977_* 03.06.2012
Z tego, co pamiętam, to był już identyczny temat z niemal identyczną odpowiedzią, opcja "Szukaj" nie boli.
BTW. Nie ma znaczenia, czy zrobisz to w osobnym pluginie, czy też nie.
BTW. Nie ma znaczenia, czy zrobisz to w osobnym pluginie, czy też nie.
GwynBleidD
03.06.2012
Zakładałem już taki temat i dostałem odpowiedź tylko nie do końca rozumiem co mam zrobić.
Troszkę uwagi przy czytaniubył już identyczny temat
Co do tematu, utwórz to w nowym pluginie, chyba że masz już plugin, który coś innego jeszcze robi z bronią, np. podmienia model, a ten kod ma być tylko uzupełnieniem efektu. Nie doklejaj tego tylko do pluginu GHW, bo on już coś podobnego ma, ale jak widać dla Ciebie nie działa.
lexar
04.06.2012
Niestety w nowym pluginie nie działa
w GHW jak dopisuje do new_weapons dźwięk to pobiera się ale nie działa na serwerze
Jakieś pomysły jeszcze ?
w GHW jak dopisuje do new_weapons dźwięk to pobiera się ale nie działa na serwerze
Jakieś pomysły jeszcze ?
Cypis'
04.06.2012
Dźwięki broni są odgrywane po stronie klienta i nie wyłapiesz ich przez FM_EmitSound bo nie da sie.
sebul
05.06.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL