←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Podmiana dźwięków broni na se...

Zablokowany

  • +
  • -
lexar - zdjęcie lexar 03.06.2012

Witam

Zakładałem już taki temat i dostałem odpowiedź tylko nie do końca rozumiem co mam zrobić. Chodzi mi o podmianę dźwięków broni na serwerze próbowałem GHW repleace weapon ale nie działało. W poprzednik temacie dostałem coś takiego:

register_forward(FM_EmitSound, "forward_emitsound") public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) { if(equal(sound, "staryDzwiek.wav")){ engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }

jednak nie wiem co z tym zrobić prosiłbym o sma jak to ma być dokładnie zrobione.

Pozdrawiam.
Użytkownik lexar edytował ten post 03.06.2012 12:25
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 03.06.2012

register_forward dodajesz do plugin_init, public forward_emitsound wrzucasz jako funkcję w pluginie. Następnie musisz się dowiedzieć jaki dźwięk ma broń, której drzwięk chcesz zamienić (dokładna nazwa) i tą nazwę wpisujesz zamiast staryDzwiek.wav (musi być podana pełna ścieżka względem katalogu sound

Jeśli chcesz podmienić kilka dźwięków możesz to zrobić tak:
public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) {
if(equal(sound, "staryDzwiek.wav")) {
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
} else if(equal(sound, "staryDzwiek2.wav"))
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek2.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}


Możesz to dowolnie rozszerzać o kolejne else if ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
lexar - zdjęcie lexar 03.06.2012

i mam to zrobić w osobnym pluginie czy dopisać do jakiegoś?
Odpowiedz

Gość_21977_* 03.06.2012

Z tego, co pamiętam, to był już identyczny temat z niemal identyczną odpowiedzią, opcja "Szukaj" nie boli.
BTW. Nie ma znaczenia, czy zrobisz to w osobnym pluginie, czy też nie.
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 03.06.2012

Zakładałem już taki temat i dostałem odpowiedź tylko nie do końca rozumiem co mam zrobić.

był już identyczny temat

Troszkę uwagi przy czytaniu ;)

Co do tematu, utwórz to w nowym pluginie, chyba że masz już plugin, który coś innego jeszcze robi z bronią, np. podmienia model, a ten kod ma być tylko uzupełnieniem efektu. Nie doklejaj tego tylko do pluginu GHW, bo on już coś podobnego ma, ale jak widać dla Ciebie nie działa.
Odpowiedz

  • +
  • -
lexar - zdjęcie lexar 04.06.2012

Niestety w nowym pluginie nie działa :(

w GHW jak dopisuje do new_weapons dźwięk to pobiera się ale nie działa na serwerze

Jakieś pomysły jeszcze ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 04.06.2012

Dźwięki broni są odgrywane po stronie klienta i nie wyłapiesz ich przez FM_EmitSound bo nie da sie.
Odpowiedz

  • +
  • -
lexar - zdjęcie lexar 04.06.2012

Ok można zamknąć przepraszam za problem
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 05.06.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany