Strzelec Wyborowy
Wojak
01.06.2012
Witam.
Ostatnio chciałem urozmaicić klase Strzelec wyborowy na swoim serwerze cod tak, by nie było słychac kroków tej klasy podczas biegania. Wydaje mi się, że zrobiłem tak jak trzeba, ale i tak dalej da się słyszec kroki ;// Pomoże ktoś i powie/pokaże co zrobiłem źle ?
Ostatnio chciałem urozmaicić klase Strzelec wyborowy na swoim serwerze cod tak, by nie było słychac kroków tej klasy podczas biegania. Wydaje mi się, że zrobiłem tak jak trzeba, ale i tak dalej da się słyszec kroki ;// Pomoże ktoś i powie/pokaże co zrobiłem źle ?
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Cicho biega";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}
creepMP3 01.06.2012
Jak się kopiuje kod to patrzymy co się kopiuje a nie "KOPIUJ / WKLEJ i komipiluj" ..
public cod_perk_enabled(id)
powinno być
public cod_class_enabled(id)
czyli "perk" zamieniasz na "class" bo to jest klasa a nie perk ...
i to samo z tym :
public cod_perk_disabled(id)
na
public cod_class_disabled(id)
public cod_perk_enabled(id)
powinno być
public cod_class_enabled(id)
czyli "perk" zamieniasz na "class" bo to jest klasa a nie perk ...
i to samo z tym :
public cod_perk_disabled(id)
na
public cod_class_disabled(id)