Nazwa perku: Perk 1
Opis:Dostajesz M4(10+int)obrazen wiecej z niej, Dostajesz HE i 1/2 z niego
Nazwa perku: Perk 2
Opis:Masz 1 rakiete i granat HE
Nazwa perku: Perk 3
Opis:Mozesz wykonac 2 skoki w powietrzu
Nazwa perku: Perk 4
Opis:Dostajesz UMP45 i 10dmg z niego
Nazwa perku: Perk5
Opis:Masz 1/2 z deagle
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.06.2012 13:15
#2
Napisano 01.06.2012 14:08
Perk 4
Perk 5
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Perk 4"; new const perk_desc[] = "Dostajesz UMP45 i dodatkowe 10dmg z niego"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_UMP45); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_UMP45); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Perk 5
#include <amxmodx> #define DMG_BULLET (1<<1) #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <codmod> new const perk_name[] = "Perk 5"; new const perk_desc[] = "Masz 1/2 szansy na zabicie z deagla."; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 01.06.2012 14:09
#3
Napisano 02.06.2012 08:14
Poprosze jeszcze o reszte perkow
#4
Napisano 02.06.2012 10:58
Trzymaj Perk2
Załączone pliki
Użytkownik RebelNight edytował ten post 02.06.2012 11:12
#5
Napisano 02.06.2012 11:23
dzięki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych