Jak podwyższyć napis hud
'eXe' 30.05.2012
Witam,
Jak podwyższyć troche napis hud "Napis licznik c4"
Jak podwyższyć troche napis hud "Napis licznik c4"
/* Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI * Plugin Details With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green. * Required Modules: - CSX * Credits: - Emp` for various indicates - Alka for full tests * Changelog - Fixed Events problems - Pcvars - Fixed any bug on plugin */ #include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" #define VERSION "0.2" #define AUTHOR "SAMURAI" new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: *%d*", g_c4timer); --g_c4timer; } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
valdemords
08.06.2012
if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
a dokładnie chodzi o 4 i 5 wartość w set_hudmessage
pierwsza to X wartość na osi X
druga to Y wartość na osi Y
zaczynamy od 0.01 X czyli od początku osi kończymy na 1.0
zaczynamy od 0.01 Y czyli od góry osi kończymy na 1.0 czyli na samym dole osi
wartości -1.0 dla X i -1.0 znaczą tyle samo co 0.5 dla X i Y czyli środek ekranu ....
set_hudmessage(0, 300, 0, X, Y, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
Pozdrawiam miłej pracy w ustawianiu napisu na osi...
Użytkownik valdemords edytował ten post 08.06.2012 22:31
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
a dokładnie chodzi o 4 i 5 wartość w set_hudmessage
pierwsza to X wartość na osi X
druga to Y wartość na osi Y
zaczynamy od 0.01 X czyli od początku osi kończymy na 1.0
zaczynamy od 0.01 Y czyli od góry osi kończymy na 1.0 czyli na samym dole osi
wartości -1.0 dla X i -1.0 znaczą tyle samo co 0.5 dla X i Y czyli środek ekranu ....
set_hudmessage(0, 300, 0, X, Y, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
Pozdrawiam miłej pracy w ustawianiu napisu na osi...
Użytkownik valdemords edytował ten post 08.06.2012 22:31
Onyke
08.06.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Problemy
do
Scripting AMXX > Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Problemy
do
Scripting AMXX > Pytania
Gość_21977_* 09.06.2012
Pozycję napisu ustawia się czwartym oraz piątym parametrem funkcji set_hudmessage.
Wartości tych parametrów podaje się jako liczby zmiennoprzecinkowe (float).
Zakres wartości używanych jako te parametry to {-1} ∪ [0;1].
Czwarty parametr oznacza pozycję poziomą, gdzie wartości ∈ [0;1] to odległość od lewego brzegu ekranu, gdzie 1.0 to długość ekranu.
Tak więc 0.0 będzie oznaczać tekst zaczynający się całkowicie z lewej strony ekranu.
0.25 będzie tekstem, którego odległość od lewej krawędzi ekranu będzie wynosić 1/4 całego ekranu, itd.
Za to wartość -1.0 jest wyjątkowa i oznacza tekst wycentrowany poziomo.
Podobnie dla piątego parametru, gdzie 0.0 oznacza tekst pisany od samej góry ekranu, a 1.0 na samej dole.
-1.0, adekwatnie dla czwartego parametru, oznacza tekst wycentrowany poziomo.
Wartość 0.5 oznacza rozpoczęcie pisania tekstu od połowy ekranu.
Wartość -1.0 oznacza tekst wycentrowany wg danej osi.
Aby nie było wątpliwości, zilustruję różnicę:
set_hudmessage(255,255,255, -1.0, -1.0)
set_hudmessage(255,255,255, 0.5, 0.5)
Wartości tych parametrów podaje się jako liczby zmiennoprzecinkowe (float).
Zakres wartości używanych jako te parametry to {-1} ∪ [0;1].
Czwarty parametr oznacza pozycję poziomą, gdzie wartości ∈ [0;1] to odległość od lewego brzegu ekranu, gdzie 1.0 to długość ekranu.
Tak więc 0.0 będzie oznaczać tekst zaczynający się całkowicie z lewej strony ekranu.
0.25 będzie tekstem, którego odległość od lewej krawędzi ekranu będzie wynosić 1/4 całego ekranu, itd.
Za to wartość -1.0 jest wyjątkowa i oznacza tekst wycentrowany poziomo.
Podobnie dla piątego parametru, gdzie 0.0 oznacza tekst pisany od samej góry ekranu, a 1.0 na samej dole.
-1.0, adekwatnie dla czwartego parametru, oznacza tekst wycentrowany poziomo.
zdecydowanie jest to nieprawda.wartości -1.0 dla X i -1.0 znaczą tyle samo co 0.5 dla X i Y czyli środek ekranu ....
Wartość 0.5 oznacza rozpoczęcie pisania tekstu od połowy ekranu.
Wartość -1.0 oznacza tekst wycentrowany wg danej osi.
Aby nie było wątpliwości, zilustruję różnicę:
set_hudmessage(255,255,255, -1.0, -1.0)
set_hudmessage(255,255,255, 0.5, 0.5)