←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nietypowa klasa / klasy

  • +
  • -
Polkos - zdjęcie Polkos 29.05.2012

Witam. Tworzę nietypowego cod moda, a właściwie coś co jest tylko na silniku COD moda. Klasy są bez darmowych broni.
Dopiero zaczynam przygodę z edycją pluginów, a tym bardziej z tworzeniem klas..
Co do klasy. Klasa powinna mieć:

Nazwa Sniper:
Opis: Klasa ma 30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla
- 120hp
- normalna kondycję
- 750/800 grawitację
- 30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla

Prosiłbym też o to, by napisał ktoś mi kod, dał kod od "30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla", ponieważ będę go używał też w innych klasach. Co do miejsca gdzie powinien się znajdować kod, gdzie się zmienia % szansy i gdzie zmienia się jaka broń ma być darmowa ucieszyłbym się gdyby napisał mi ktoś w którym miejscu mogę to zmienić..

Z góry dziękuję :)).
Odpowiedz

  • +
  • -
Polkos - zdjęcie Polkos 30.05.2012

Okk.. To tak. Moim zdaniem, kod z snajpera przyda się:

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja)
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


Digl darmowy. Prosiłbym tylko o zmniejszenie mocy ataku z awp z 150% na 120% + inteligencja. Podobno kod na 25% możliwości otrzymania AWP jest taki:

public loteria(id)
{

new losowanie

losowanie = random_num(0,3)

switch (losowanie)
{
case 0:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 1:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 2:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 3:
{
give_item( id, "weapon_awp" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
client_print(id, print_chat, "Otrzymales AWP!")
}
}
}


Tylko nie wiem gdzie kody połączyć. Jakby ktoś pomóc na gg: 10003742 z tymi kodami byłbym wdzięczny.. Następne klasy będę starał się przerabiać / robić sam.. Nie
Użytkownik Polkos edytował ten post 30.05.2012 15:13
Odpowiedz

  • +
  • -
Polkos - zdjęcie Polkos 31.05.2012

ref
Odpowiedz

  • +
  • -
Polkos - zdjęcie Polkos 01.06.2012

ref
Odpowiedz

  • +
  • -
RebelNight - zdjęcie RebelNight 02.06.2012

- 30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla


Weź to wyjaśnij trochę. Bo ja akurat nigdy w Cod Modzie nie spotkałem się z takim czymś. Chcesz aby ludzie kupowali bronie, czy co?
Odpowiedz

  • +
  • -
Polkos - zdjęcie Polkos 03.06.2012

Tak. Chcę, aby kupowali, ponieważ wszystkie klasy robię od nowa, może nie będzie perków. Staram się zrobić jakiś fun xp mod na silniku COD :).
Odpowiedz

  • +
  • -
Polkos - zdjęcie Polkos 04.06.2012

ref
Odpowiedz