public wylaczaj_radary(id){ id -= ZAGLUSZAJ if(zagluszacz[id]){ new entlista[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 500.0, entlista, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlista[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)){ client_cmd(pid, "hideradar"); set_task(3.0, "wlacz_radar", pid+31); } } } } public wlacz_radar(pid){ pid -= 31 new entlista[33]; new numfound = find_sphere_class(pid, "player", 500.0, entlista, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new id = entlista[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id) && !zagluszacz[id]){ client_cmd(pid, "drawradar"); } else { set_task(3.0, "wlacz_radar", pid+31); } } }Chodzi o to, że kod wyłączy radary przeciwnikowi w poblizu, ale czy go włączy z powrotem po 3 sec? (jeżeli wróg nie będzie w pobliżu)
Wyłącza dobrze, ale już nie włącza.
P.s czy czasami DeathMsg nie wykonuje sie 3/4 razy?
Bo mam troche dylemat poniewaz 4 razy pokazuje Colorchat oraz 4 razy dodaje zmienna.