Ładowanie się paliwa
Blondyneczka ;* 29.05.2012
Witam! Klasa posiada ładowanie paliwa aby latać Jetpackiem. Czas ładowania to (0.3) a ja chciałbym aby za zabójstwo dostawał tylko paliwo.
Czyli usunięcie ładowanie się paliwa automatycznie i dodanie aby za zabójstwo dostawał 10L paliwa.
Max paliwa 50 oraz dodanie do hud informacji takie np jak w diablo mod hopy paladyna to tu :
Użytkownik WiWa edytował ten post 29.05.2012 14:01
Czyli usunięcie ładowanie się paliwa automatycznie i dodanie aby za zabójstwo dostawał 10L paliwa.
Max paliwa 50 oraz dodanie do hud informacji takie np jak w diablo mod hopy paladyna to tu :
[Paliwo: 10/50]
Załączone pliki
Użytkownik WiWa edytował ten post 29.05.2012 14:01
GwynBleidD
29.05.2012
Spróbuj tego:
Rocketman.sma 8,93 KB 11 Ilość pobrań
Nie wiem tylko czy jest jakiś sposób na podpięcie się pod HUD z CoDa (o ile taki istnieje), więc utworzyłem samemu odpowiedni HUD. W funkcji SprawdzTankowanie możesz zmienić pozycję i kolor HUDa, powinno się ładnie wyświetlać. Aktualizacja HUD jest co 0.3 sekundy.
Rocketman.sma 8,93 KB 11 Ilość pobrań
Nie wiem tylko czy jest jakiś sposób na podpięcie się pod HUD z CoDa (o ile taki istnieje), więc utworzyłem samemu odpowiedni HUD. W funkcji SprawdzTankowanie możesz zmienić pozycję i kolor HUDa, powinno się ładnie wyświetlać. Aktualizacja HUD jest co 0.3 sekundy.
Blondyneczka ;* 29.05.2012
Dzięki działa hud, lecz nie działa za zabójstwo +10L paliwa.
A i jeszcze jedno czy da się aby napis : paliwo 50/50 nie mrugał cały czas?
A i jeszcze jedno czy da się aby napis : paliwo 50/50 nie mrugał cały czas?
GwynBleidD
31.05.2012
Dziwne, wszystko powinno działać, jedynie zapomniałem (co teraz zauważyłem) o sprawdzaniu, czy gracz może dostać paliwo (czyli czy nie ma pełnego). Jeśli chcesz ograniczyć mruganie, wystarczy zwiększyć długość wyświetlania wiadomości o 0.1 sekundy w stosunku do częstotliwości odświeżania (linia 278, zmieniasz CO_ILE TANKOWANIE na 0.4).
Zamień linie 390 i 391 na te 3 linie:
żeby sprawdzać, czy gracz nie przekracza pojemności baku. Jeśli dalej nie będzie działało, pokaż error logi, może tam coś będzie o tym..
Zamień linie 390 i 391 na te 3 linie:
if(victim!=killer&&is_user_connected(killer))
if(paliwo[killer]<max_paliwo[killer])
paliwo[killer]+=10;
żeby sprawdzać, czy gracz nie przekracza pojemności baku. Jeśli dalej nie będzie działało, pokaż error logi, może tam coś będzie o tym..
Gość_21977_* 31.05.2012
Zamiast powyższego kodu, użyj lepiej kodu
Kod GwynBleidDa nie przewidział sytuacji, kiedy paliwo[killer]∈(max_paliwo[killer]-10;max_paliwo[killer]), kiedy to wartość paliwa, zamiast osiągnąć maximum, przekroczy je o (paliwo[killer]+10-max_paliwo[killer])∈(0,10)
edit. Poprawiłem powód, dla którego kod GwynBleidDa nie zawsze jest poprawy.
Użytkownik benio101 edytował ten post 31.05.2012 15:38
if(victim!=killer&&is_user_connected(killer))
paliwo[killer]=min(paliwo[killer]+10,max_paliwo[killer]);
Kod GwynBleidDa nie przewidział sytuacji, kiedy paliwo[killer]∈(max_paliwo[killer]-10;max_paliwo[killer]), kiedy to wartość paliwa, zamiast osiągnąć maximum, przekroczy je o (paliwo[killer]+10-max_paliwo[killer])∈(0,10)
edit. Poprawiłem powód, dla którego kod GwynBleidDa nie zawsze jest poprawy.
Użytkownik benio101 edytował ten post 31.05.2012 15:38
GwynBleidD
31.05.2012
Doda, ale powyżej limitu Dzięki za poprawienie, nie pomyślałem na początku kompletnie o tym.
Gość_21977_* 31.05.2012
@up Poprawiłem powód, zanim przeczytałem Twój post powyżej
Oczywiście ponad limit. Mój błąd
edit. Ale dzięki za spostrzeżenie.
Oczywiście ponad limit. Mój błąd
edit. Ale dzięki za spostrzeżenie.
Blondyneczka ;* 01.06.2012
Dzięki wielkie
Zaraz przetestuje.
Nie wiem dlaczego ale nadal za zabójstwo nie otrzymuje +10 Litrów paliwa a logów nie ma.
Zaraz przetestuje.
Nie wiem dlaczego ale nadal za zabójstwo nie otrzymuje +10 Litrów paliwa a logów nie ma.