←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Proszę o przerobienie klasy "Predator...

  • +
  • -
kamiru71 - zdjęcie kamiru71 28.05.2012

tak jak w temacie.
To znaczy.. sam próbowałem przerobić tą klasę na premium ale coś nie działa proszę o pomoc w przerobieniu.
plik SMS poniżej

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
MuLIK - zdjęcie MuLIK 28.05.2012

podaj na jaką flagę ;PP
Odpowiedz

  • +
  • -
kamiru71 - zdjęcie kamiru71 28.05.2012

obojętnie, to potem w razie co to sobie zedytuje
Odpowiedz

  • +
  • -
Siedem - zdjęcie Siedem 28.05.2012

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (VIP)";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Predator (VIP)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}

public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
kamiru71 - zdjęcie kamiru71 28.05.2012

jak kompiluje to wyskakują Errory ;(
Odpowiedz

  • +
  • -
sCerR..*! - zdjęcie sCerR..*! 28.05.2012

Trzymaj to

Klasa na ADMIN_LEVEL_H

Załączone pliki


Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 28.05.2012 17:16
Odpowiedz

  • +
  • -
Siedem - zdjęcie Siedem 28.05.2012

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (VIP)";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Predator (VIP)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}

public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


nie kumam mi nie wyskakują żadne błędy :o
Odpowiedz