←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Źle wyświetla hud

Blondyneczka ;*'s Photo Blondyneczka ;* 27.05.2012

Co zrobiłem źle? bo w cale nie wyświetla perku1 i perku2.

public PokazInformacje(id)
{
		id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
			  
		if(!is_user_connected(id))
		{
				remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
		if(!is_user_alive(id))
		{
				new target = pev(id, pev_iuser2);
		
				if(!target)
						return PLUGIN_CONTINUE;
			
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
						
				set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
		new hp = get_user_health(id);  

		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i(%0.1f%%)^nZdrowie : %d^nPerk : %s(%i)^nPerk2 : %s(%i)", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[1][id]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

  • +
  • -
HaDeS From HELL's Photo HaDeS From HELL 08.06.2012

zmień
 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i(%0.1f%%)^nZdrowie : %d^nPerk : %s(%i)^nPerk2 : %s(%i)", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[1][id]);

na
 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i(%0.1f%%)^nZdrowie : %d^nPerk : %s(%i)^nPerk2 : %s(%i)", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[1][id]);
Quote