speed zombie
PKNCK
26.05.2012
Otóż mam problem z klasami zombie a dokładniej z ich speed i odrzutem(np: jak strzelimy w zombie)
W cvar mam ustawiony max speed 9999 (nawet ustawiałem 99999) ale jak daje zombie speed np: 1200 to porusza się tak samo jak zombie co ma 240 speed..tak samo mam z odrzutem a mianowicie nie ma odrzutu jak trafimy np: z pompy to zombie w ogóle się nie odsuwa (nie odrzuca go)
W logach serva i w consoli nie ma żadnych błędów (errorow) itp
Przykładowa klasa:
W cvar mam ustawiony max speed 9999 (nawet ustawiałem 99999) ale jak daje zombie speed np: 1200 to porusza się tak samo jak zombie co ma 240 speed..tak samo mam z odrzutem a mianowicie nie ma odrzutu jak trafimy np: z pompy to zombie w ogóle się nie odsuwa (nie odrzuca go)
W logach serva i w consoli nie ma żadnych błędów (errorow) itp
Przykładowa klasa:
/*================================================================================ ----------------------------------- -*- [ZP] ... Zombie Classes -*- ----------------------------------- ~~~~~~~~~~~~~~~ - Description - ~~~~~~~~~~~~~~~ ================================================================================*/ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <zombieplague> // Raptor Zombie Attributes new const zclass1_name[] = { "Raptor Zombie" } new const zclass1_info[] = { "Szybki" } new const zclass1_model[] = { "Bichi_frk_14" } new const zclass1_clawmodel[] = { "v_Bichi_frk_14.mdl" } const zclass1_health = 2400 const zclass1_speed = 1200 const Float:zclass1_gravity = 0.9 const Float:zclass1_knockback = 2.0 const zclass1_infecthp = 10 // extra hp for infections // Class IDs new g_zclass_leech // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache public plugin_precache() { register_plugin("[ZP] ... Zombie Classes", "1.4a", "www.....pl") // Register the new class and store ID for reference g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback) } // User Infected forward public zp_user_infected_post(id, infector) { // If attacker is a leech zombie, gets extra hp if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech) set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass1_infecthp)) }
Play4Fun
26.05.2012
Daj całe .sma bądź wszystkie zmienne odpowiadające za speed i odrzut
Tak nikt nic nie zrobi.
Tak nikt nic nie zrobi.
PKNCK
26.05.2012
na każdą klase mam oddzielny plugin (bo jak dodałem klasy vip to zpa_classes40 mi nie czytało wiec oddzielnie zrobiłem każda klase)
w temacie masz 1 z klas
w cvarach mam ustawione:
sv_maxspeed 99999
Edited by PKNCK, 26.05.2012 18:07.
w temacie masz 1 z klas
w cvarach mam ustawione:
sv_maxspeed 99999
Edited by PKNCK, 26.05.2012 18:07.
Play4Fun
26.05.2012
Jedynie co to może po prostu cvary ustaw prawidłowo
Bo w kodzie nie widzę błędów.
Najlepiej jak byś zrobił wszystkie klasy w jednym modzie
Bo w kodzie nie widzę błędów.
Najlepiej jak byś zrobił wszystkie klasy w jednym modzie
PKNCK
26.05.2012
nie wiem czy to mozliwe bo ja dopiero od niedawna sie w tym bawie jesli chodzi o pluginy (umiem co nieco zmienic zedytowac itp) ale polaczyc to bym chyba nie umial (zaduzo klas a kazdy blad spowoduje ze caly plugin nie bedzie dzialal )
a cvar mam dobrze ustawiony:
sv_maxspeed 99999
na odrzut to chyba nie ma cvaru tylko sie w klasie zmienia ale lipa ;/
Edited by PKNCK, 26.05.2012 18:17.
a cvar mam dobrze ustawiony:
sv_maxspeed 99999
na odrzut to chyba nie ma cvaru tylko sie w klasie zmienia ale lipa ;/
Edited by PKNCK, 26.05.2012 18:17.
::Gogiel::
27.05.2012
WItaj PKNCK
Dodaj do plugin init
server_cmd("sv_maxspeed 1500")
zamiast 1500 daj swoją wartość
i w Postaci dopis zmoze na takiej zasadzie
set_user_maxspeed(id,500.0)
zamiast 500.0 daj całkowitą liczbę wraz z "kropką" i zerem np 999.0
Na moje powinno zadziałać
Dodaj do plugin init
server_cmd("sv_maxspeed 1500")
zamiast 1500 daj swoją wartość
i w Postaci dopis zmoze na takiej zasadzie
set_user_maxspeed(id,500.0)
zamiast 500.0 daj całkowitą liczbę wraz z "kropką" i zerem np 999.0
Na moje powinno zadziałać
PKNCK
28.05.2012
Mogbys to po polsku? jak dodaje np: set_user_maxspeed(id,1200.0) (do klasy zombie) to nie da sie skompilowac
a to server_cmd("sv_maxspeed 1500") dodac do plugins.ini?
Edited by PKNCK, 28.05.2012 05:44.
a to server_cmd("sv_maxspeed 1500") dodac do plugins.ini?
Edited by PKNCK, 28.05.2012 05:44.
action 28.05.2012
zainstaluj plugin, zmień mapę, i w zp_zombieclasses.ini pojawi się zapis na końcu:
[Raptor Zombie]
NAME = Szybki
INFO = \r[Szybkosc]
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 900
SPEED = 225
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49
(to moja klasa)
i tu możesz sobie ustawić parametry
Edited by action, 28.05.2012 12:38.
[Raptor Zombie]
NAME = Szybki
INFO = \r[Szybkosc]
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 900
SPEED = 225
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49
(to moja klasa)
i tu możesz sobie ustawić parametry
Edited by action, 28.05.2012 12:38.
PKNCK
28.05.2012
jak zmienie parametr to na nowo sie zaladuje klasa z pluginu...
Pozatym co mi to da? nie wazne czy ustawie 240 czy 1000.. biega tak samo
HELP!!
Gogiel przetlumacz to co napisales
Edited by PKNCK, 28.05.2012 14:59.
Pozatym co mi to da? nie wazne czy ustawie 240 czy 1000.. biega tak samo
HELP!!
Gogiel przetlumacz to co napisales
Edited by PKNCK, 28.05.2012 14:59.
::Gogiel::
30.05.2012
/*================================================================================
-----------------------------------
-*- [ZP] ... Zombie Classes -*-
-----------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~
================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#include <fun>
// Raptor Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Raptor Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "Szybki" }
new const zclass1_model[] = { "Bichi_frk_14" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_Bichi_frk_14.mdl" }
const zclass1_health = 2400
const zclass1_speed = 1200
const Float:zclass1_gravity = 0.9
const Float:zclass1_knockback = 2.0
const zclass1_infecthp = 10 // extra hp for infections
// Class IDs
new g_zclass_leech
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_init()
{
register_plugin[color=#008000]([/color][color=#FF0000]"Klasa Zmobie[color=#000099][b]"[/b][/color], [color=#000099][b]"v[/b][/color]1.0[color=#000099][b]"[/b][/color], [color=#000099][b]"PKNCK[/b][/color][color=#000099][b]"[/b][/color])[/color]
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
server_cmd("sv_maxspeed 1500") ///zamiast 1500 dajesz ile chcesz
}
public plugin_precache()
{
// Register the new class and store ID for reference
/// ja to bym przeniósł do plugin init g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
}
// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass1_infecthp))
set_user_maxspeed(id,1200.0) //jak wywali function asumed zero lub wxpresion has no effect znaczy że trzeba wywalić zdefiniowana szybkośc orzy zclass1speed
}
Wszelkie adnotacje masz w kodzie zdefiniowałem moduł fun bo wymagany jest do ustawiania szybkości o ile sie nie mylę
Możesz również srpóbować z tym
fm_set_user_maxspeed( index, Float:speed = -1.0 )
zamiast 1.0 dajesz warotość wyższą aby przyspieszyć postać
I nie zapomnij dodac
#include <fakemeta_util>
Edited by ::Gogiel::, 30.05.2012 00:08.
PKNCK
30.05.2012
/*================================================================================ ----------------------------------- -*- [ZP] ... Zombie Classes -*- ----------------------------------- ~~~~~~~~~~~~~~~ - Description - ~~~~~~~~~~~~~~~ ================================================================================*/ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <zombieplague> #include <fun> // Raptor Zombie Attributes new const zclass1_name[] = { "Raptor Zombie" } new const zclass1_info[] = { "Szybki" } new const zclass1_model[] = { "Bichi_frk_14" } new const zclass1_clawmodel[] = { "v_Bichi_frk_14.mdl" } const zclass1_health = 2400 const zclass1_speed = 1200 const Float:zclass1_gravity = 0.9 const Float:zclass1_knockback = 2.0 const zclass1_infecthp = 10 // extra hp for infections // Class IDs new g_zclass_leech // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache public plugin_init() { register_plugin("[ZP] PKNCK Zombie Classes", "1.4a", "www.cs-wysypisko.pl") g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback) server_cmd("sv_maxspeed 1200") } // User Infected forward public zp_user_infected_post(id, infector) { // If attacker is a leech zombie, gets extra hp if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech) set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass1_infecthp)) set_user_maxspeed(id,1200.0) }
Wywala mi błąd
Niby da się pobrać ale i tak nie działa speedWelcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
zp_zombie_raptorPoprawka.sma(38) : warning 217: loose indentation
zp_zombie_raptorPoprawka.sma(39) : warning 217: loose indentation
zp_zombie_raptorPoprawka.sma(48) : warning 217: loose indentation
Header size: 372 bytes
Code size: 472 bytes
Data size: 488 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements: 17716 bytes
3 Warnings.
Done.
Mógłbyś podać ten sposób co UP gotowy? bo ja niestety nie znam się na podstawach (dopiero w 2klasie będą nas uczyć podstaw) co nie co umiem zrobić na logike
Edited by PKNCK, 30.05.2012 05:57.
::Gogiel::
01.06.2012
To nie jest żaden błąd popraw tabulatory chodzi o to, że nie są Równe odstepy od początku lini
Łatwiej by mi bło to ogar jakbyś to dał tu albo na priv .sma i bym sprawdził jak to ty masz ułożone
a spróbuj zamiast tego
set_user_maxspeed(id,1200.0)
dać
set_user_speed(id,1200.0)
choć nie jestem pewien
TO was w szkole takich rzeczy uczą ?
Edited by ::Gogiel::, 01.06.2012 00:04.
Łatwiej by mi bło to ogar jakbyś to dał tu albo na priv .sma i bym sprawdził jak to ty masz ułożone
a spróbuj zamiast tego
set_user_maxspeed(id,1200.0)
dać
set_user_speed(id,1200.0)
choć nie jestem pewien
TO was w szkole takich rzeczy uczą ?
Edited by ::Gogiel::, 01.06.2012 00:04.
::Gogiel::
08.06.2012
Problem Rozwiązany przy współpracy na PW okazało się ze vip blokuje szybkośc
Można zamknąć
Można zamknąć
speedkill
08.06.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL