Abyś lepiej zrozumiał specyfikę problemu: kanałów do napisów HUD jest 4. Na każdym z nich formalnie możesz nadawać jedną wiadomość (w praktyce da się pogodzić 2 nadające na innych połowach ekranu, ale nie zawsze). Kanały te są do użytku przez wszystkie pluginy, większość pluginów używa sztucznego kanału 0, który jest po prostu następnym w kolejce kanałem (czyli jeśli poprzednia wiadomość została wysłana na kanał 3, to ta zostanie wysłana na 4, jeśli na 4 to ta na 1
etc). Dodatkowo jeszcze pluginy bardzo często odświeżają hud, przez co jeden źle napisany potrafi całkowicie "wyłączyć" wszystkie inne napisy w HUD.
Jakie są tego rozwiązania? Jeśli maksymalnie wyświetlasz tylko 4 różne informacje w HUD (na całym serwerze), możesz każdą z nich umieścić na osobnym kanale. Jest z tym trochę zabawy, ale jest skuteczne. Jest również 2ga metoda: HudSyncObj. Są to specjalne obiekty, które wiedzą jaki plugin zajmuje dany kanał HUD i przez jaki czas. Dzięki temu potrafią synchronizować informacje HUD tak, żeby każda była (w miarę możliwości) widoczna. W każdym pluginie musisz umieścić kilka obiektów HudSync i za pomocą nich wyświetlać dane. Sposób bardzo skuteczny, jednak nie perfekcyjny, bo dalej mamy 4 kanały, jednak inteligentnie zarządzane. Trzeba tylko odpowiednio przerobić wszystkie pluginy. Potrzebne funkcje znajdziesz w dokumentacji (wpisz hudSync i na pewno się wyświetl wszystko).