Prośba.
r0nalLdO
24.05.2012
Witam.
Potrzebuje .sma takiej oto klasy.
Int : -7
Hp : 30
Wytrzymałość : 150
Kondycja : -30
Bronie : m249 , komplet granatów
Nazwa : Czołg
Opis : dostaje m249 i +7 stałych obrażeń z niej , komplet granatów
Potrzebuje .sma takiej oto klasy.
Int : -7
Hp : 30
Wytrzymałość : 150
Kondycja : -30
Bronie : m249 , komplet granatów
Nazwa : Czołg
Opis : dostaje m249 i +7 stałych obrażeń z niej , komplet granatów
Kołodziej
24.05.2012
1.Pod bibliotekami dopisujesz :
#define DMG_BULLET (1<<1)
2. W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
3.Dodajesz public :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_[b]TUTAJ WPISZ BRON[/b] && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, [b]30.0[/b], 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
tu masz jak dodać a klase wykonaj w generatorze a dmg dodajesz tak jak wyżej
Edited by kolodziej, 24.05.2012 19:38.
#define DMG_BULLET (1<<1)
2. W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
3.Dodajesz public :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_[b]TUTAJ WPISZ BRON[/b] && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, [b]30.0[/b], 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
tu masz jak dodać a klase wykonaj w generatorze a dmg dodajesz tak jak wyżej
Edited by kolodziej, 24.05.2012 19:38.