[ROZWIĄZANE] Podmiana dźwięków broni na se...
Bloody_
21.05.2012
Aby zmienić dźwięk broni musisz podmienić lokalizację dźwięków w nazwaModelu.mdl i oczywiście wkleić do tej lokalizacji te dźwięki
lexar
22.05.2012
Jakiś plugin na to ? Poza GHW ponieważ jak wpisuje ścieżke i wchodzę na serwer to pobiera się dźwięk ale w broni jest stary ;/
Gość_21977_* 23.05.2012
poprzez np. fakemetę FM_EmitSound:
register_forward(FM_EmitSound, "forward_emitsound")
public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) {
if(equal(sound, "staryDzwiek.wav")){
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
dasiek
23.05.2012
Co do wypowiedzi benia dodam - nie wystarczy sama nazwa tylko ich Ścieżka. w sprawdzanym dzwięku (tego z ifa) i z puszczanym EmitSoundem.
Edit - i ją "przygotuj" w pluginie
Edited by CheQ, 23.05.2012 17:24.
Edit - i ją "przygotuj" w pluginie
public plugin_precache() { precache_sound("nowy/dziwek/broni.wav"); }
Edited by CheQ, 23.05.2012 17:24.
Gość_21977_* 23.05.2012
Dokładnie
Można też zamiast equal użyć containi i nie przejmować się dokładną ścieżką.
Pamiętać jednak należy o tym, żeby dźwięk miał unikalną nazwę i zazwyczaj tak jest.
edit. Poprawiłęm funkcję, bo z pośpiechu podałem złą. Oczywiście nie chodziło o equali, lecz o containi
Edited by benio101, 23.05.2012 17:22.
Można też zamiast equal użyć containi i nie przejmować się dokładną ścieżką.
Pamiętać jednak należy o tym, żeby dźwięk miał unikalną nazwę i zazwyczaj tak jest.
edit. Poprawiłęm funkcję, bo z pośpiechu podałem złą. Oczywiście nie chodziło o equali, lecz o containi
Edited by benio101, 23.05.2012 17:22.