←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Podmiana dźwięków broni na se...

Locked

  • +
  • -
lexar's Photo lexar 21.05.2012

Witam

Mam takie pytanie jak podmienić dźwięk broni na serwerze ?

Pozdrawiam.
Quote

  • +
  • -
Bloody_'s Photo Bloody_ 21.05.2012

Aby zmienić dźwięk broni musisz podmienić lokalizację dźwięków w nazwaModelu.mdl i oczywiście wkleić do tej lokalizacji te dźwięki
Quote

  • +
  • -
lexar's Photo lexar 22.05.2012

Jakiś plugin na to ? Poza GHW ponieważ jak wpisuje ścieżke i wchodzę na serwer to pobiera się dźwięk ale w broni jest stary ;/
Quote

Gość_21977_* 23.05.2012

poprzez np. fakemetę FM_EmitSound:

register_forward(FM_EmitSound, "forward_emitsound")


public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) {
if(equal(sound, "staryDzwiek.wav")){
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 23.05.2012

Co do wypowiedzi benia dodam - nie wystarczy sama nazwa tylko ich Ścieżka. w sprawdzanym dzwięku (tego z ifa) i z puszczanym EmitSoundem.


Edit - i ją "przygotuj" w pluginie

public plugin_precache()
{
    
    precache_sound("nowy/dziwek/broni.wav");
}

Edited by CheQ, 23.05.2012 17:24.
Quote

Gość_21977_* 23.05.2012

Dokładnie :)
Można też zamiast equal użyć containi i nie przejmować się dokładną ścieżką.
Pamiętać jednak należy o tym, żeby dźwięk miał unikalną nazwę i zazwyczaj tak jest.

edit. Poprawiłęm funkcję, bo z pośpiechu podałem złą. Oczywiście nie chodziło o equali, lecz o containi
Edited by benio101, 23.05.2012 17:22.
Quote

  • +
  • -
lexar's Photo lexar 24.05.2012

Dzięki wielkie ;)
Quote
Locked