Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.05.2012 16:22
Witam!
Bardzo proszę o zrobienie pluginu, dzięki któremu CT nie będzie mogło podnieść ani kupić granatów. Najbardziej zależy mi na HE
Z góry dziękuję za pomoc. Za plugin i wszelką pomoc oczywiście plusiki
Bardzo proszę o zrobienie pluginu, dzięki któremu CT nie będzie mogło podnieść ani kupić granatów. Najbardziej zależy mi na HE
Z góry dziękuję za pomoc. Za plugin i wszelką pomoc oczywiście plusiki
#2
Napisano 22.05.2012 06:06
Odświeżam
#3
Napisano 22.05.2012 12:47
Ogółem nie można podnieść he, więc tylko wystarczy zablokować jego kupno
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <CSWeaponsUtil> #define PLUGIN "He block buy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public CS_OnBuyItem(id, weaponid) { if(weaponid == CSW_HEGRENADE && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE }Ten plugin + http://amxx.pl/topic...s-weapons-util/
If you can dream it, you can do it.
#4
Napisano 22.05.2012 15:07
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <engine> #define PLUGIN "Blokada Granatow CT" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); } public DotykBroni(weapon,id) { new model[23]; entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22); if (!is_user_connected(id) || get_user_team(id) == 1 || !equal(model, "models/w_hegrenade.mdl")) return HAM_IGNORED; return HAM_SUPERCEDE; } nie podniesie leżącego?
#5
Napisano 22.05.2012 17:45
Ogółem nie można podnieść he, więc tylko wystarczy zablokować jego kupno
Można podnieść HE, jeśli leży gdzieś na mapie lub jest wgrany plugin na wypadanie granatów
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <engine> #define PLUGIN "Blokada Granatow CT" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); } public DotykBroni(weapon,id) { new model[23]; entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22); if (!is_user_connected(id) || get_user_team(id) == 1 || !equal(model, "models/w_hegrenade.mdl")) return HAM_IGNORED; return HAM_SUPERCEDE; } nie podniesie leżącego?
CT nadal może podnosić granaty z ziemi
Użytkownik ^sheLLby.? edytował ten post 22.05.2012 17:59
#6 Gość_21977_*
Napisano 23.05.2012 16:06
edit. Sprawdź to:
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni", 0);
public DotykBroni(weapon,id){
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED;
if(!(1<=id<=get_maxplayers()) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(id)==2 && is_grenade(weapon))
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
bool:is_grenade(ent) {
if (!pev_valid(ent))
return false
static classname[sizeof g_classname_grenade + 1]
pev(ent, pev_classname, classname, sizeof g_classname_grenade)
if (equal(classname, g_classname_grenade))
return true
return false
}
Użytkownik benio101 edytował ten post 23.05.2012 16:15
#7
Napisano 23.05.2012 17:07
benio, przy kompilowaniu mam coś takiego
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team ctbezhe.sma(8) : error 021: symbol already defined: "RegisterHam" ctbezhe.sma(12) : error 017: undefined symbol "pev_valid" ctbezhe.sma(24) : error 017: undefined symbol "pev_valid" ctbezhe.sma(27) : error 017: undefined symbol "g_classname_grenade" ctbezhe.sma(28) : error 017: undefined symbol "pev" ctbezhe.sma(28) : error 017: undefined symbol "classname" ctbezhe.sma(28) : error 088: number of arguments does not match definition ctbezhe.sma(28) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 8 Errors.
#8 Gość_21977_*
Napisano 23.05.2012 17:10
edit. Musisz wpisać to w odpowiedniej formie:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Blokada Granatow CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Benio101"
new const g_classname_grenade[] = "grenade"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni", 0);
}
public DotykBroni(weapon,id){
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED;
if(!(1<=id<=get_maxplayers()) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(id)==2 && is_grenade(weapon))
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
bool:is_grenade(ent) {
if (!pev_valid(ent))
return false
static classname[sizeof g_classname_grenade + 1]
pev(ent, pev_classname, classname, sizeof g_classname_grenade)
if (equal(classname, g_classname_grenade))
return true
return false
}
#9
Napisano 24.05.2012 06:39
benio, nadal można normalnie podnosić granaty
#10 Gość_21977_*
Napisano 24.05.2012 23:13
Ten sprawdziłem i działa:
Blokuje pozyskanie przez CT granatów.
W poprzednim zasugerowałem się kodem CheQ, ale granaty nie należą do weaponbox, więc dla granatów kod nie zostanie wykonany.
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); w kodzie CheQ nigdy nie zostanie wykonany dla granatów, jedynie dla broni.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Blokada Granatow CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Benio101"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_hegrenade", "ZablokujGranaty",0);
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_flashbang", "ZablokujGranaty",0);
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_smokegrenade", "ZablokujGranaty",0);
}
public ZablokujGranaty(grenade,id){
if(!pev_valid(grenade))
return HAM_IGNORED;
if(!(1<=id<=get_maxplayers()) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(id)==2)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
Blokuje pozyskanie przez CT granatów.
W poprzednim zasugerowałem się kodem CheQ, ale granaty nie należą do weaponbox, więc dla granatów kod nie zostanie wykonany.
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); w kodzie CheQ nigdy nie zostanie wykonany dla granatów, jedynie dla broni.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981 , 25.02.2024 nowy plugin |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT , 04.02.2024 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 22.09.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 15.08.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123 , 25.06.2021 nowy plugin |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych