Usunięcie początkowej broni z klasy
sCerR..*!
18.05.2012
Proszę, aby ta klasa nie posiadała żadnej broni. Bo gdy zaczyna się runda to w CT klasa ma USP, a w TT ma GLOCK'a.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Trup"; new const opis[] = "Posiada nóż i jest niewidzialny."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 25; new const inteligencja = -5; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); }
Bloody_
18.05.2012
tu masz 100 razy lepszy kod: http://amxx.pl/wklejka/13373698210/
@UP sądząć po tym:
if(daj_c4[id]) {
give_item(id, "weapon_c4");
mogę się mylić ale poco mu dajesz c4 ?
Użytkownik BloodMan edytował ten post 18.05.2012 20:39
@UP sądząć po tym:
if(daj_c4[id]) {
give_item(id, "weapon_c4");
mogę się mylić ale poco mu dajesz c4 ?
Użytkownik BloodMan edytował ten post 18.05.2012 20:39
ogieR8
18.05.2012
Lepszy kod, bo ? Twój ? Niech sam oceni, w ten sposób klasa ma możliwość podłożenia bomby + w Twój kod jest 'słaby', jeśli już tak lubisz się dowartościowywać, bo jeśli graczowi się wylosuje paka będąc w TT i mi zabierzesz bronie i dasz kose to wtedy cel mapy nigdy w tej rundzie nie zostanie zrealizowany (bomba) Jak już nie chcesz, by ten gracz mógł podkładać bombę to mi powiedz, zrobię nowe losowanie, dam temu innemu bombę i uprawnienia, na podłożenie jej ; )
@@ Odpowiedź : Po to, bo gdy graczowi się wylosuje bomba i mu zabierzesz bronie to, żeby bomba zwróciła się spowrotem, proste
Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 20:45
@@ Odpowiedź : Po to, bo gdy graczowi się wylosuje bomba i mu zabierzesz bronie to, żeby bomba zwróciła się spowrotem, proste
Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 20:45
ogieR8
18.05.2012
Mogę w tym momencie polemizować, chyba jak sobie ją 'namalujesz'. Usuwasz graczowi wszystkie bronie i dajesz na nowo nóż, a gdzie informacja o bombie ? Hmm, nie ma. + po co drugi event z Spawn'em ? Są te same flagi przy rejestrowaniu pierwszego, więc rejestrowanie drugiego jest zbędne. Prostszy kod ? Nie koniecznie co proste jest lepsze, a bonusowo co z tego, że jest 'prostszy' ? Skompiluję, wgra i się będzie cieszyć ;_)
Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 20:59
Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 20:59
Bloody_
18.05.2012
proszę wersja z 1 spawnem nie dwoma: http://amxx.pl/wklejka/13373712460/
ogieR8
18.05.2012
Co nie zmienia faktu, że mój pluginek jest bardziej komfortowy i ma bombę ; d
Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 21:02
Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 21:02
Bloody_
18.05.2012
DAJmy sobie spokój z kodem on wybierze...
ps. z restą sam przetestuj i zobacz czy daje pakę
ps. z restą sam przetestuj i zobacz czy daje pakę
ogieR8
18.05.2012
Nic nie trzeba robić w silniku cod'a ; ) Klasy ingerują oddzielnie, po wywołaniu standardu z silnika.
Bloody_
18.05.2012
1. można w silniku ale to by było dla wszystkich klas ( chyba )
2. on chce bodajże dla 1 klasy to w sma KLASY a nie edycja silnika :s
2. on chce bodajże dla 1 klasy to w sma KLASY a nie edycja silnika :s
Kofi24
18.05.2012
Jest na to plugin
A pomijając plugin zapomnieliscie o
Użytkownik Kofi24 edytował ten post 18.05.2012 21:22
A pomijając plugin zapomnieliscie o
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);O najważniejszym?
Użytkownik Kofi24 edytował ten post 18.05.2012 21:22
ogieR8
18.05.2012
Co do 2 części to faktycznie, nie zwróciłem uwagi, myślałem, że autor już sobie to zrobił.. A co do 1 to autor chciał - autor dostał.