←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dodanie dźwięku przeładowania do łuku + st...

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 12.05.2012

~ Witam. Znalazłem model łuku, bardziej oryginalne niż kusza, ale w nim jest też dźwięk na przeładowanie i strzał, jeszcze lepiej ! Ale jak dodać ten dźwięk łuku ? Przyjmijmy na łatwiznę, że ten dźwiek ma być, gdy on_knife[id] && zmienna[id].

Proszę o podpowiedzi, z góry dzięki ;)
Pozdrawiam.
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 12.05.2012

TZN Ty chcesz dodac dzwiek jak strzela?Czy jak wyjmuje Kusze?
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 12.05.2012

1 dźwięk - jak strzela, najlepiej by było podmienić zamiast ocierania noża jeśli zmienna[id]==1
2 dźwięk - jak przeładowuje kuszę, tutaj podejrzewam emit_sound'em już będzie trzeba wywołać, jeśli weapon & CSW_KNIFE && zmienna[id] && button & IN_RELOAD, ale mogę się mylić..

Pozdrawiam
Odpowiedz