Dodanie dźwięku przeładowania do łuku + st...
ogieR8
12.05.2012
~ Witam. Znalazłem model łuku, bardziej oryginalne niż kusza, ale w nim jest też dźwięk na przeładowanie i strzał, jeszcze lepiej ! Ale jak dodać ten dźwięk łuku ? Przyjmijmy na łatwiznę, że ten dźwiek ma być, gdy on_knife[id] && zmienna[id].
Proszę o podpowiedzi, z góry dzięki
Pozdrawiam.
Proszę o podpowiedzi, z góry dzięki
Pozdrawiam.
ogieR8
12.05.2012
1 dźwięk - jak strzela, najlepiej by było podmienić zamiast ocierania noża jeśli zmienna[id]==1
2 dźwięk - jak przeładowuje kuszę, tutaj podejrzewam emit_sound'em już będzie trzeba wywołać, jeśli weapon & CSW_KNIFE && zmienna[id] && button & IN_RELOAD, ale mogę się mylić..
Pozdrawiam
2 dźwięk - jak przeładowuje kuszę, tutaj podejrzewam emit_sound'em już będzie trzeba wywołać, jeśli weapon & CSW_KNIFE && zmienna[id] && button & IN_RELOAD, ale mogę się mylić..
Pozdrawiam