Warunek if - funkcja kill
R3X
15.03.2009
jeśli chodzi Ci czy gracz jest żywy to:
if( is_user_alive(id))jeśli chcesz przechwycić komendę kill, czyli zrobić coś gdy gracz chce się zabić to w plugin_init()
register_clcmd("kill","cmd_playerKill");i gdzieś dalej:
public cmd_playerKill(id){ //tu kod }
R3X
15.03.2009
To drugie rozwiązanie, np:
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("kill","cmd_playerKill"); } public cmd_playerKill(id){ new szName[33]; get_user_name(id,szName,32); set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.46, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(id, "%s sie zabil",szName) return PLUGIN_CONTINUE; }
Gość__* 15.03.2009
A na warunku da się to zrobić?
Bo chodzi mi np. o to żeby mógł dać
Chyba, że... Hmm, był wykorzystał tablicę
Bo chodzi mi np. o to żeby mógł dać
if ( ?? ) {
}
elseif {
}
Chyba, że... Hmm, był wykorzystał tablicę
R3X
15.03.2009
Możesz łapać wszystkie komendy gracza
[ Dodano: 15-03-2009, 14:10 ]
Najlepiej napisz do czego Ci to potrzebne.
public client_command(id){ new szCmd[10]; read_argv(0,szCmd,9); if(equali(szCmd,"KILL")){ //kill }else { //inna komenda } return PLUGIN_CONTINUE; }
[ Dodano: 15-03-2009, 14:10 ]
Najlepiej napisz do czego Ci to potrzebne.
Gość__* 15.03.2009
Yyy, Chciałem dodać losowy napis jak ktoś się sam zabije (wpisze kill)
a czy to jest dobrze:
?
a czy to jest dobrze:
#include <amxmodx> #define MSG 4 new samobojstwo[MSG][] = { "%s wbil sobie noz prosto w serce!", "%s sam sobie strzelil HeadShota!", "%s strzelil sobie w leb!", "%s uznal, ze nie ma po co zyc!"} public plugin_init() { register_plugin("Samobojstwo", "1.1", "deLL") register_event("DeathMsg", "knife_kill", "a", "4&kni") } public knife_kill(id) { new name[18] get_user_name(id, name, 17) set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1) show_hudmessage(0, samobojstwo[ random_num(0, MSG-1) ], name) } }
?
kam821
15.03.2009
Tak lepiej:
#include <amxmodx> new samobojstwo[][] = { "%s wbil sobie noz prosto w serce!", "%s sam sobie strzelil HeadShota!", "%s strzelil sobie w leb!", "%s uznal, ze nie ma po co zyc!" } public plugin_init() { register_plugin("Samobojstwo", "1.1", "deLL") register_event("DeathMsg", "knife_kill", "a", "4&kni") } public client_death(killer,victim) { if(killer != victim) return; new name[32] get_user_name(killer, name, 31) set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1) show_hudmessage(0, samobojstwo[random(sizeof samobojstwo)], name) }
Gość__* 15.03.2009
Działa idealnie, wielkie dzięki.
#include <amxmodx> new samobojstwo[][] = { "%s wbil sobie noz prosto w serce!", "%s sam sobie strzelil HeadShota!", "%s strzelil sobie w leb!", "%s uznal, ze nie ma po co zyc!" } public plugin_init() { register_plugin("Samobojstwo", "1.1", "deLL, Help: kam821, R3X - AMXX.pl") register_event("DeathMsg", "knife_kill", "a", "4&kni") } public client_death(killer,victim) { if(killer != victim) return; new name[32] get_user_name(killer, name, 31) set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1) show_hudmessage(0, samobojstwo[random(sizeof samobojstwo)], name) }