Witam, szukam pluginu (prostego), któy da mi np 1/10 szansy na odbicie kuli. Może być z random_num() to będę mógł sobie zmienić "szansę".
A i gdzie mogę poczytać na temat pobierania danych z gry takich jak damage, trafienia, stzrały, hp itp? Jakaś dokumentacja cs?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Plugin na odbijanie kul
Temat rozp.
albino
, 08.05.2012 18:37
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.05.2012 18:37
#3
Napisano 08.05.2012 19:56
Ok ale jeszce ten plugin mi potrzebny. Ma ktoś lub napisze? Myślę że to nie dużo roboty jeśli ktoś zna komendy
#4
Napisano 08.05.2012 21:15
Coś w stylu perka notatki kapitana w cod modzie
#5
Napisano 09.05.2012 17:15
Może z perku cod moda (notatki kapitana) ktoś potrafi przerobić na samodzielny plugin?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Notatki Kapitana";
new const perk_desc[] = "Odbijasz LW pociskow na runde";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 5);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];
#6
Napisano 09.05.2012 17:29
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
public plugin_init()
{
register_plugin("Odbicie kul", "1.0", "Nakupenda.");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits & DMG_BULLET && random_num(1,10) == 1)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
spr.
#7
Napisano 10.05.2012 10:37
Działa dzięki wielkie ;-)
Mozna zamknąć
Mozna zamknąć
#8
Napisano 10.05.2012 15:14
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych