←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Klasa Rambo :)

  • +
  • -
Mr. Dziwny's Photo Mr. Dziwny 06.05.2012

Witam.
Mam pewien problem z klasą rambo, czy mógłby mi ktoś pomóc? Oczywiście leci :plus: , bo nie chcę jej wyłączać :D

Logi:

[AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_rambo.amxx") (native "get_weaponname")


Liczę na pomoc :)
Quote

  • +
  • -
Eustachy8's Photo Eustachy8 06.05.2012

daj plik *.sma
Quote

  • +
  • -
Mr. Dziwny's Photo Mr. Dziwny 06.05.2012

Mówisz, masz ;) , Attached File  codclass_rambo.sma   2.72KB   70 downloads
Quote

  • +
  • -
Eustachy8's Photo Eustachy8 06.05.2012

w sumie no nie widzę jakiegoś błędu, jest to lekko przerobiona klasa admirał, więc przerobiłem ją jeszcze raz (btw, popełniłeś lekki błąd gdzie indziej, naprawiłem go, w jednym miejscu nie zamieniłeś 20 na 40)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 40 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND) 
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+40.0<max_health? cur_health+40.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


Edited by Eustachy8, 06.05.2012 19:33.
Quote

  • +
  • -
Mr. Dziwny's Photo Mr. Dziwny 06.05.2012

Aha , okej .. :plus:
Quote