Sposób puszczania rakiet po X sekundach
Bloody_
06.05.2012
Witam. Przedstawiam Wam sposób puszczania rakiet po X sekundach. Nie jestem autorem pomysłu więc nie podpisuje się pod pomysłem. No więc zaczynamy:
W sma klasy która ma rakietkę dodajemy zmienną:
W plugin_init dopisujemy:
Następnie dopisujemy 2 publiki:
W funkcji tworzenia rakiet dopisujemy NA POCZĄTKU:
ps. Tu:
W załączniku gotowiec, z 1 rakietką.
W sma klasy która ma rakietkę dodajemy zmienną:
new bool:mozepuscic
W plugin_init dopisujemy:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Następnie dopisujemy 2 publiki:
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;
W funkcji tworzenia rakiet dopisujemy NA POCZĄTKU:
if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzywać po 10s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ps. Tu:
set_task(10.0,"Odblokuj")zmieniamy po jakim czasie można puścić rakietkę, czyli 10 np zamieniamy na 15
W załączniku gotowiec, z 1 rakietką.
Attached Files
ogieR8
06.05.2012
W przykładzie dałeś taska na 10s, a w opisie, gdy czas jest mniejszy niż te 10 sekunda dajesz info o 15 sekundach.
2. Popraw opis, bo jak to przeczytalem to pierwsza mysl : odstępy czasu miedzy puszczaniem rakiet, a nie limit na poczatku rundy.
To tyle, + nie dam bo mi to nie potrzebne, ale innej pewnie pomoże
2. Popraw opis, bo jak to przeczytalem to pierwsza mysl : odstępy czasu miedzy puszczaniem rakiet, a nie limit na poczatku rundy.
To tyle, + nie dam bo mi to nie potrzebne, ale innej pewnie pomoże
Bloody_
09.05.2012
ogieR- edytować nie mogę a poza tym każdy się domyśli żeby to zmienić
Edited by BloodMan, 09.05.2012 18:44.
Edited by BloodMan, 09.05.2012 18:44.
dasiek
09.05.2012
if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzywać po 15s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
polecam zmienić że kod ten umieszczamy przed wypuszczeniem rakiety. Niektórzy nie używają puszczania rakiet w cod_skill_user(id) (np ja - używam to wykorzystując EmitSounda - bez bindów, wtedy puszczenie rakiety jest w funkcji PuscRakiete(id))
{
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzywać po 15s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
polecam zmienić że kod ten umieszczamy przed wypuszczeniem rakiety. Niektórzy nie używają puszczania rakiet w cod_skill_user(id) (np ja - używam to wykorzystując EmitSounda - bez bindów, wtedy puszczenie rakiety jest w funkcji PuscRakiete(id))