←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Sposób puszczania rakiet po X sekundach

  • +
  • -
Bloody_'s Photo Bloody_ 06.05.2012

Witam. Przedstawiam Wam sposób puszczania rakiet po X sekundach. Nie jestem autorem pomysłu więc nie podpisuje się pod pomysłem. No więc zaczynamy:

W sma klasy która ma rakietkę dodajemy zmienną:
new bool:mozepuscic


W plugin_init dopisujemy:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");


Następnie dopisujemy 2 publiki:
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;


W funkcji tworzenia rakiet dopisujemy NA POCZĄTKU:
if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzywać po 10s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}


ps. Tu:
set_task(10.0,"Odblokuj")
zmieniamy po jakim czasie można puścić rakietkę, czyli 10 np zamieniamy na 15

W załączniku gotowiec, z 1 rakietką.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
ogieR8's Photo ogieR8 06.05.2012

W przykładzie dałeś taska na 10s, a w opisie, gdy czas jest mniejszy niż te 10 sekunda dajesz info o 15 sekundach.
2. Popraw opis, bo jak to przeczytalem to pierwsza mysl : odstępy czasu miedzy puszczaniem rakiet, a nie limit na poczatku rundy.

To tyle, + nie dam bo mi to nie potrzebne, ale innej pewnie pomoże :>
Quote

lokiec's Photo lokiec 08.05.2012

Dziekujjję :) w końcu znalazlem ;x
Quote

  • +
  • -
Bloody_'s Photo Bloody_ 09.05.2012

ogieR- edytować nie mogę a poza tym każdy się domyśli żeby to zmienić
Edited by BloodMan, 09.05.2012 18:44.
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 09.05.2012

if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzywać po 15s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}

polecam zmienić że kod ten umieszczamy przed wypuszczeniem rakiety. Niektórzy nie używają puszczania rakiet w cod_skill_user(id) (np ja :wstyd: - używam to wykorzystując EmitSounda - bez bindów, wtedy puszczenie rakiety jest w funkcji PuscRakiete(id))
Quote