←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

klasa

Aslan1997 - zdjęcie Aslan1997 05.05.2012

Ikar
inta:40
kondycja;-10
wytrzymalosc;0
zdrowie:20
bronie: ak47,degle
Opis: Ma zmiejszano grawitacje i jak uderza w ziemie robi sie trzęsienie ziemii zadaje wrogom 50(+inteligeci)

Za prace oczywiście + lub 2
Odpowiedz

thomas - zdjęcie thomas 05.05.2012

trzęsienia nie ma ;/


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Ikar";
new const opis[] = "Ma zmniejszoną grawitacje i jak uderza w ziemie robi sie trzęsienie ziemii zadaje wrogom 50(+inteligeci) ";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}

Odpowiedz

Trikolo - zdjęcie Trikolo 05.05.2012


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta_util>

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "author"

new ma_klase[33];

#define DAMAGE 50.0 //Damage trzesienia

#define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji

#define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia

new const nazwa[]   = "Ikar";

new const opis[]    = "Ma zmniejszoną grawitacje i jak uderza w ziemie(e) robi sie trzęsienie ziemii zadaje wrogom 50(+inteligeci) ";

new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = -10;

new const inteligencja = 40;

new const wytrzymalosc = 0;

   

public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo edit Trikolo")



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);



}

public fwSpawn(id)

{

if(ma_klase[id])

{

  fm_set_user_gravity(id, 0.2);

}

}



public cod_class_skill_used(id)

{

if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

  return PLUGIN_CONTINUE;



new flags = pev(id, pev_flags);

if(!(flags & FL_ONGROUND))

{

  new Float:velocity[3];

  pev(id, pev_velocity, velocity);

  velocity[2] = -800.0

  set_pev(id, pev_velocity, velocity);

  TrzesienieZiemi(id);

}



return PLUGIN_CONTINUE;

}

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = 1;

fwSpawn(id);

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = 0;

}

public TrzesienieZiemi(id)

{

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);

write_short(7<<14);

write_short(1<<13);

write_short(1<<14);

message_end();

new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(id, "player", ODLEGLOSC, entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{ 

  new pid = entlist[i];

 

  if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))

   cod_inflict_damage(id, pid, DAMAGE, DAMAGE_INT);

}

}

Odpowiedz

Aslan1997 - zdjęcie Aslan1997 05.05.2012

Trikolo a dasz mi w amxx i dostaniesz jeszcze 1 lub 2 pwika :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Mr. Dziwny - zdjęcie Mr. Dziwny 05.05.2012

Proszę , oto amxx i sma Trikolo klasy...
I jak chcesz zmieniać na amxx trzymaj: http://amxx.pl/kompilator/

Załączone pliki

Odpowiedz

Aslan1997 - zdjęcie Aslan1997 05.05.2012

thx
Odpowiedz

  • +
  • -
mleczarnia - zdjęcie mleczarnia 06.05.2012

rowniez dzięki...
Odpowiedz